تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 10:06
کد خبر : 12449

بانجی جامپینگ مرگی دلخراش را برای مرد برزیلی رقم زد!

بانجی جامپینگ مرگی دلخراش را برای مرد برزیلی رقم زد!

جارستان-مرد برزیلی که برای گذراندن تعطیلات خود تصمیم می گیرد به سراغ ورزش هیجان انگیز بانجی جامپینگ برود شاید هرگز انتظار وقوع چنین حادثه ای را در حین پریدن نداشت. میزان هیجان و آدرنالین ترشح شده در حین این بازی به‌قدری بالاست که افراد کمی حاضر می شوند حتی یک بار هم که شده آن

جارستان-مرد برزیلی که برای گذراندن تعطیلات خود تصمیم می گیرد به سراغ ورزش هیجان انگیز بانجی جامپینگ برود شاید هرگز انتظار وقوع چنین حادثه ای را در حین پریدن نداشت.
میزان هیجان و آدرنالین ترشح شده در حین این بازی به‌قدری بالاست که افراد کمی حاضر می شوند حتی یک بار هم که شده آن را تجربه کنند، اما فابیوی ۳۷ ساله با شجاعت تمام خود را آماده پریدن می کند. پس از فراهم شدن مقدمات او می پرد. ارتفاع ۷۰ متری طی چند ثانیه طی شده و خانواده منتظر در آغوش گرفتن پدر خود بودند. اما در یک لحظه تمام برنامه ریزی ها بهم می خورد. طنابی که فابیو را نگه داشته بود کمی بلندتر از میزان استاندارد بود و همین امر باعث شد تا سر مرد جوان با شدت زیاد به زمین برخورد کرده و متلاشی شود.
گویا در لحظات آخر قبل از پرش پسر نوجوان خانواده اصرار می کند که همراه پدر بپرد اما اطرافیان او را منصرف می کنند تا سرنوشت، پدر را تنها قربانی این حادثه شوم کند.

باشگاه خبرنگاران/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.