تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 12:12
کد خبر : 123338

سخنگوی حزب خبر داد:

اکثریت اعضای حزب اعتدال و توسعه رد‌صلاحیت شدند

اکثریت اعضای حزب اعتدال و توسعه رد‌صلاحیت شدند
جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: تعداد افراد ردصلاحیت‌شده خیلی زیاد است. تعداد کسانی که تایید صلاحیت شدند از کسانی که ردصلاحیت شدند، بسیار کمتر است.

جارستان: جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: نه‌تنها من، بسیاری از اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب هم متاسفانه رد شدند. در استان‌ها هم بسیاری از داوطلبانی که از طرف حزب نام‌نویسی کردند، ردصلاحیت شدند. تعداد افراد ردصلاحیت‌شده خیلی زیاد است. تعداد کسانی که تایید صلاحیت شدند از کسانی که ردصلاحیت شدند، بسیار کمتر است.

 

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ضمن ا‌ینکه گفت عدم تایید‌ها به داوطلبان اعلام نمی‌شود از ردصلاحیت خود توسط هیات‌های نظارت خبر داد و گفت: «معمولش این بود نتایجی که روز پنجشنبه و ابتدای جمعه اعلام شد به این معنی بود که آن‌ها تایید شده بودند؛ افرادی که نتایجی تا ظهر روز جمعه به آن‌ها اعلام نشده بود، یعنی رد شده بودند. بنده ردصلاحیت شدم. نه‌تنها من، بسیاری از اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب هم متاسفانه رد شدند. در استان‌ها هم بسیاری از داوطلبانی که از طرف حزب نام‌نویسی کردند، ردصلاحیت شدند. تعداد افراد ردصلاحیت‌شده خیلی زیاد است. تعداد کسانی که تایید صلاحیت شدند از کسانی که ردصلاحیت شدند، بسیار کمتر است.»

 

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره اینکه با توجه به ردصلاحیت‌هایی که صورت گرفته آیا لیستی منتشر خواهد شد نیز گفت: «بستگی دارد حزب چه تصمیمی خواهد گرفت. چیزی که شورای نگهبان اعلام کرده بود این بود که ۱۱ هزار نفر تایید شدند، طرف دیگر ماجرا هم این است که ۱۳ هزار نفر دیگر هم تایید نشدند و این تعداد به اندازه دو سه دوره گذشته داوطلبان مجلس است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.