تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 16:12
کد خبر : 123031

شهردار رشت:

پروژه‌های طرح میثاق با سرعت خوبی پیش‌می‌رود!

پروژه‌های طرح میثاق  با سرعت خوبی پیش‌می‌رود!
شهردار رشت با بیان اینکه روند اجرای پروژه‌های عمرانی رشت در قالب طرح میثاق، مناسب است، گفت: اخیرا چهارمین پایه پی میدان نیروی دریایی نیز احداث شد و این پروژه ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جارستان:  رحیم شوقی، شهردار رشت ظهر امروز با حضور در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه وظیفه خودم می دانم که از حمایت های ریاست و اعضای شورای رشت تقدیر و تشکر کنم، اظهار کرد: همدلی و همراهی اعضای شورا در اجرای پروژه های عمرانی نسبت به تمام ادوار شورا بی نظیر است و از این بابت نهایت قدردانی را دارم.

 

وی به اجرای تقاطع حمیدیان رشت اشاره کرد و گفت: محصور کردن این پروژه انجام شده و دستگاه‌های حفاری نیز مستقر هستند، به دنبال بتن‌ریزی شمع‌ها هستیم و در این تقاطع قرار است ۵۲ شمع بتن ریزی و اجرایی شود.

 

شوقی با اشاره به پرداخت مرحله اول اعتبارات اجرای هشت پروژه طرح میثاق افزود: به دنبال برنامه‌ریزی به منظور اجرای مرحله دوم پیش‌پرداخت‌ها هستیم و در پروژه رودباری نیز در بخش اول محصور کردن حفاری شمع‌ها انجام شده و به دنبال اجرایی شدن مراحل تعریض پل هستیم.

 

شهردار رشت با اشاره به پروژه خیابان باهنر رشت تصریح کرد: با توجه به تعریضی که در این قسمت از شهر در دست انجام است به دنبال بهبود زیر ساخت‌های آب و فاضلاب در آن محدوده هستیم و امیدواریم طی هفته جاری حفاری شمع را نیز در این محدوده اجرایی شود.

 

شوقی با بیان اینکه پروژه نیروی دریایی رشت نیز در بخش‌هایی به اتمام رسیده است، افزود: چهارمین پایه پی میدان نیروی دریایی را احداث کردیم و ۱۴ درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی دارد .

 

وی با بیان اینکه هشت پروژه عمرانی طرح میثاق رشت با سرعت خوبی در دست اجرا است، بیان کرد: در پروژه میدان امام حسین (ع) رشت قرار داد پیمانکار منعقد شده و تجهیز کارگاه نیز به اتمام رسیده و مجوزات لازم به منظور برخی از اقدامات نیز دریافت شده و در تلاش برای اجرای تعریض مسیر هستیم.

 

شهردار رشت به اجرای پروژه ژ پنج اشاره کرد و گفت: حدود چهار هزار و ۵۰۰ متر در این مسیر احداث خیابان داریم و به حجم قابل توجهی تولید جدول و لوله به منظور جمع‌آوری روان آب‌های سطحی نیاز داریم که در دست انجام است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.