تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 12:25
کد خبر : 122402

اعتراض شدید شفیعی به خاطر عدم شرکت مدیران مالی شهرداری در همایش نهضت تامین مالی شهر در تهران

اعتراض شدید  شفیعی به خاطر عدم شرکت مدیران مالی شهرداری در همایش نهضت تامین مالی شهر در تهران
رییس کمیسیون بودجه شورای شهر رشت در همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر و کارگاه های تخصصی در برج میلاد حضور یافت و همچنین وی به عدم حضوران مدیران شهرداری رشت در این همایش گلایه کرد.

جارستان: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت دکتر شفیعی با حضور در همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر در برج میلاد ابراز داشت: حضور مدیران شهرداری رشت که به عنوان ارکان مدیریت شهری در راستای پیشبرد اهداف و چشم انداز شهرداری نقش کلیدی ایفا می کنند در این قبیل همایش های علمی و تخصصی ضرورت دارد.

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر رشت افزود: حضور معاون اول رییس جمهور، شهردار و رییس شورای شهر تهران، مدیرعامل بانک شهر، رییس سازمان بورس و مدیران شرکت های دانش بنیان نشانگر سطح بالا و تخصصی همایش نهضت تامین مالی شهر بود که به طور حتم حضور مدیران شهرداری در این همایش در حوزه تامین مالی هزینه های شهرداری با تعامل بین مدیریت شهری، بورس و بانک شهر منجر به کسب تجربه و بروز رسانی علمی ایشان می گردید.

وی با انتقاد در خصوص عدم شرکت مدیران مالی شهرداری در همایش های ملی با این تراز بالا اظهار داشت: امروز ایجاد درآمد پایدار و توسعه پایدار شهری و آموزش شهروندی سه هدف محوری مجموعه مدیریت شهری رشت می باشد که در این همایش با برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی و بکارگیری اساتید مجرب در سطح ملی به این موضوعات پرداخته شد.

شفیعی ادامه داد: حضور مدیران شهری بیست کلانشهر در این همایش و شرکت آنها در دوازده کارگاه آموزشی تخصصی نشانگر اهمیت این همایش بود و غیبت و عدم حضور مدیران شهری رشت باعث تاسف بود.

دکتر شفیعی افزود: امید می‌رود در آینده معاونت برنامه ریزی و معاونت مالی شهرداری توجه ویژه ای به حضور مدیران ذیربط در همایش های علمی و تخصصی داشته باشند و حضور مدیران ما به صورت تکلیف به آنها ابلاغ شود که قطعا نتیجه آن را در ارتقا سطح بهره وری خواهیم دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.