تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 14:17
کد خبر : 122102

انتقاد شدید رضویان، عضوشورای شهر رشت؛

اعضای شورا شبانه از اتفاقات پیرامون تالاب عینک مطلع شدند

اعضای شورا شبانه از اتفاقات پیرامون تالاب عینک مطلع شدند
عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از اتفاقات رقم خورده در موضوع تالاب عینک گفت: اعضای شورا شب گذشته از این اتفاقات مطلع شدند و این بسیار ناراحت کننده است.

جارستان: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، سید حسین رضویان در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه برابر قانون توزیع عادلانه و قانونی آب بر عهده وزارت نیرو است اظهار کرد: اینکه به طور ناگهانی یک چنین اتفاقاتی رقم بخورد یقینا بسیاری از قواعد را با مشکل مواجه می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت سالها بر روی میزان مدت همکاری درباره تالاب عینک رشت با آب منطقه ای پیگیر بود افزود: باید ببینیم که چرا تالاب عینک به نتیجه نمی رسد.

رضویان با تاکید به اینکه در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری کسانی که زمین متعلق به آن ها است موفق هستند تصریح کرد: حاشیه تالاب عینک رشت پُر از معارضین است و ساماندهی آن نیازمند اعتبارات مالی فراوانی است و در حال حاضر شهرداری رشت لایروبی تالاب عینک را آغاز کرده است و هنوز مشغول جمع آوری لجن هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه چندین شورا برای ساماندهی تالاب عینک رشت تلاش کردند افزود: اگر قرار است چنین تصمیمی گرفته شود و شبانه اعضای شورا از آن مطلع شوند باید از ریاست شورا و شهردار رشت برای حضور در آن جلسه دعوت به عمل می آمد و تقاضا داریم حالا که این مباحث نادیده گرفته شده است در این باره حتما پاسخگو باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.