تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:38
کد خبر : 121624

هادی رمضانی:

ترک فعل های صورت گرفته پیرامون املاک شهرداری رشت پیگیری شود

ترک فعل های صورت گرفته پیرامون املاک شهرداری رشت پیگیری شود
نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در گذشته در محله حافظ آباد رشت ساختمان هایی خریداری شد که جزو اموال شهرداری هستند و در اختیار برخی از کارکنان شهرداری رشت قرار داشت که متاسفانه با اعمال فشارهایی این کارکنان را مجبور به تخلیه این املاک کردند و بعد هم به حال خودشان رها کردند که در واقع ترک فعل صورت گرفته است و این ترک فعل ها باید پیگیری شود.

جارستان: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، هادی رمضانی که در غیاب واثق کارگرنیا ریاست شورا مدیریت یکصد و هفتمین جلسه علنی را در ساختمان جلسات شورای رشت بر عهده داشت اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی را پیش رو داریم و از این بابت به همه افرادی که در این حوزه تلاش می کنند تبریک عرض میکنم و پیشینه شهر رشت نشان دهنده آن است که مردمان فرهیخته رشت همواره به موضوع کتاب و کتابخوانی توجه فراوانی داشتند .

هادی رمضانی با بیان اینکه کلام خداوند با خواندن و نوشتن در دین اسلام آغاز شد افزود: باید در جامعه فرهنگ خواندن و نوشتن را توسعه دهیم و بالاخص نسل جوان باید از طریق گسترش فرهنگ کتابخوانی نسبت به مباحث مختلف آگاه شود.

وی به حضور رئیس شورای شهر رشت در جلسه صبح امروز پسماند در ساختمان استانداری گیلان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تمهیداتی که در دست انجام است این دغدغه بزرگ برطرف شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به خط کشی های ترافیکی سطح رشت افزود: همواره در همان ابتدای سال تحصیلی این اقدام انجام می شد اما متاسفانه در شرایط فعلی عملکردی از این بابت صورت نگرفته است و با توجه به سال تحصیلی و حضور گسترده دانش آموزان باید هر چه سریعتر اقدامات لازم از این بابت انجام شود.

رمضانی به حضور اعضای شورا در محله حافظ آباد رشت اشاره کرد و گفت: برخی از املاک موجود در این قسمت از شهر به منظور اجرای طرح های شهرداری خریداری شده بود ولی بعد به حال خودش رها شدند و در حال حاضر تعدادی از این املاک به مکان تجمع افراد معتاد تبدیل شده است و در گذشته ساختمان های خریداری شده که جزو اموال شهرداری است در اختیار برخی ا کارکنان شهرداری رشت قرار داشت که متاسفانه با اعمال فشارهایی این کارکنان را مجبور به تخلیه این املاک کردند و بعد هم به حال خودشان رها کردند که در واقع ترک فعل صورت گرفته است و این ترک فعل ها باید پیگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.