تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 17:15
کد خبر : 121618

تاج شهرستانی تأکید کرد؛

شهردار رشت، به شکل روتین و مرتب شورای شهر را در جریان مفاد عقد قراردادهای طرح میثاق قرار دهد

شهردار رشت، به شکل روتین و مرتب شورای شهر را در جریان مفاد عقد قراردادهای طرح میثاق قرار دهد
تاج شهرستانی به شهردار رشت تاکید کرد در جریان پروژه های طرح میثاق ، اعضای شورای شهر را در جریان دلیل انتخاب پیمانکاران در هر پروژه قرار داده و کلیات نحوه پیشرفت هر پروژه را به شکل روتین و به تفکیک به شورای اسلامی ارائه دهد.

جارستان: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت؛ علیرضا تاج شهرستانی عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت ، در یکصدمین جلسه صحن علنی به مشکل ترافیک فوق سنگین در ورودی رشت به خصوص از سمت میدان گیل اشاره داشت.

وی گفت: رشت یک شهر گردشگر پذیر است و عدم ساماندهی ترافیکی در شأن مدیریت شهری این کلانشهر شمالی نیست.

 

وی با ذکر اینکه اگر تصادف یا ضرورت امداد رسانی در این ترافیک سنگین ایجاد شود، حتی امدادرسانی نیز در آن قفل های ترافیکی امکان پذیر نیست و خدای نخواسته عدم مدیریت بحران سبب خسارات جانی و مالی خواهد شد، گفت : لازم است با پلیس راهور در این موضوع وارد تعامل شویم.

 

این عضو شورا اضافه کرد: میتوان با معرفی یک سامانه به گردشگران اطلاع داد که تا چه تعداد ظرفیت گردشگری در هر روز در رشت وجود دارد و کسانی که فراتر از این تعداد وارد شهر شوند شامل تردد زوج و فرد و یا مشمول پرداخت عوارض شوند.

 

 

تاج شهرستانی در این جلسه به شهردار رشت تاکید کرد در جریان پروژه های طرح میثاق ، اعضای شورای شهر را در جریان دلیل انتخاب پیمانکاران در هر پروژه قرار داده و کلیات نحوه پیشرفت هر پروژه را به شکل روتین و به تفکیک به شورای اسلامی ارائه دهد.

 

تاج شهرستانی در توصیه اکید دیگری به شهرداری رشت گفت : هر چه زودتر با آسفالت ریزی و تعبیه سرویس بهداشتی، بخشی از پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان بازگشایی شود.

 

وی گفت: اراضی این پارک ، جنگل طبیعی و متعلق به مردم است و انتظار این است که حداقل ده هکتار از آن به فوریت آماده و دربهای آن به روی شهروندان و مسافران باز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.