تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 14:33
کد خبر : 121609

نایب رئیس شورای شهر رشت؛

رفع مشکل جانبازان نیازمند کنده کاری عرضی است

رفع مشکل جانبازان نیازمند کنده کاری عرضی است
هادی رمضانی با بیان اینکه پل جانبازان یکی از دغدغه ها است تصریح کرد: اقداماتی پیرامون پل جانبازان انجام شده است و فقط منتظر یک کنده کاری عرضی هستیم که به واسطه بارندگی های شدید این اقدام به کندی پیش می رود و امیدواریم عزیزان در مجموعه مدیریت شهری در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

جارستان: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت؛ نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و یکمین جلسه شورا با گرامی داشت هفتم مهرماه مصادف با روز آتش نشان و تبریک پیشاپیش سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) اظهار کرد: روزانه با اعضای شورا تماس هایی پیرامون برخی از مشکلات درون شهری برقرار می شود و انتظار می‌رود شهردار و مدیران شهرداری نسبت به رفع آنها توجه داشته باشند.

هادی رمضانی به اجرای برخی از پروژه ها در رشت اشاره کرد و گفت: در برخی از مسیرها سالهاست که به واسطه اجرای برخی از پروژه ها ، شهروندان سرگردان هستند و این مباحث موجب گلایه شهروندان شده است و چنانچه به هر دلیلی شرایط اجرای پروژه ای وجود ندارد باید از آن عدول کرد .

وی با بیان اینکه پل جانبازان یکی از دغدغه ها است تصریح کرد: اقداماتی پیرامون پل جانبازان انجام شده است و فقط منتظر یک کنده کاری عرضی هستیم که به واسطه بارندگی های شدید این اقدام به کندی پیش می رود و امیدواریم عزیزان در مجموعه مدیریت شهری در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

رمضانی با اشاره به حضور اعضای شورا در سطح محلات رشت بیان کرد: وقتی اعضای شورا در سطح محلات حضور پیدا می کنند و بابت اجرای طرح ها و رفع دغدغه های شهروندان قول هایی می دهند انتظار می رود مدیریت شهری در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.