تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 0:38
کد خبر : 121544

سماکچی اجرای طرح میثاق را مستلزم اجرای تعهدات فی مابین شهرداری و پیمانکاران دانست

سماکچی اجرای طرح میثاق را مستلزم اجرای تعهدات فی مابین شهرداری و پیمانکاران دانست
رئیس کمسیون عمران و ترافیک شورای رشت گفت: اجرای این طرح ها مستلزم انجام تعهد دو طرف می باشد و مجموعه شورای شهر و شهرداری به عنوان متولی مدیریت شهری با تمام ظرفیت پای کار بوده و اجرای این طرح ها را برای خود اولویت میداند و انتظار می‌رود پیمانکاران خوشنامی که طی مراحل قانونی در پذیرفتن پیمان موفق بودند با تجهیز کارگاه های مورد نیاز، اجرای طرح های مذکور را آغاز کنند.

جارستان: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت؛ رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در دیدار با پیمانکاران پل های روگذر طرح میثاق از مراحل اجرای پروژه ها اطلاع یافت.

سماکچی با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای پروژه های ترافیکی در رشت، طرح میثاق را گام اول مدیریت شهری در حل معضل ترافیک شهری دانست.

وی افزود: اجرای این طرح ها مستلزم انجام تعهد دو طرف می باشد و مجموعه شورای شهر و شهرداری به عنوان متولی مدیریت شهری با تمام ظرفیت پای کار بوده و اجرای این طرح ها را برای خود اولویت میداند و انتظار می‌رود پیمانکاران خوشنامی که طی مراحل قانونی در پذیرفتن پیمان موفق بودند با تجهیز کارگاه های مورد نیاز، اجرای طرح های مذکور را آغاز کنند.

سماکچی با تجلیل از صبوری شهروندان اظهار داشت: جراحی مدیریت شهری مستلزم برخی از محدودیت های ترافیکی در حوزه اجرای طرح های مذکور می باشد لذا این مهم نیازمند همکاری شهروندان با مدیریت شهری می باشد.

در ادامه پیمانکاران پل های روگذر با تقدیر از رییس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر تامین منابع مالی را مهم‌ترین مولفه در اجرای به موقع پروژه ها ذکر کردند و خواستار پیگیری اعضای شورا در این خصوص شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.