تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 20:03
کد خبر : 121419

رئیس کمیسیون بهداشت ،شورای اسلامی شهر رشت

موضوع پسماند دارای پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی است و مردم آن را لمس می کنند.

موضوع پسماند دارای پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی است و مردم آن را لمس می کنند.
حسن کریمی کرنق امروز پنجشنبه با قدردانی از تلاش مدیران شهرداری به ویژه شهردار رشت اظهار کرد: موضوع پسماند دارای پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی است و مردم آن را لمس می کنند

جارستان:  به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت ، حسن کریمی کرنق امروز پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ با قدردانی از تلاش مدیران شهرداری به ویژه شهردار رشت اظهار کرد: موضوع پسماند دارای پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی است و مردم آن را لمس می کنند.

وی به اجرای پروژه های عمرانی در قالب طرح میثاق در شهر رشت اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه های مختلف طرح میثاق شور و شوقی در شهر ایجاد کرده و رشت تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.

 

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت با بیان اینکه آسفالت معابر و خیابان های شهر توسط مدیران شهرداری قابل تقدیر است، تصریح کرد: رضایتمندی در بین شهروندان وجود دارد.

 

کریمی کرنق به احداث سرویس های بهداشتی توسط مدیران مناطق شهری اشاره کرد و گفت: احداث سرویس بهداشتی در برخی مناطق به اتمام رسیده و مابقی در حال انجام است.

 

وی، خواستار پیشی بینی خرید مخزن زباله در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت شد و بیان کرد: موضوع تفکیک زباله از مبدا حائز اهمیت است و با وجود فعالیت پیمانکاران در این زمینه در برخی مواقع نارضایتی هایی وجود دارد.

 

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت با اشاره به پردازش پسماند در شرکت کود آلی گیلان، اظهار کرد: می طلبد راه اندازی سکوی پردازش سوم و چهارم شرکت کود آلی پیگیری شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.