تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 17:44
کد خبر : 121199

برگی دیگر از فساد اخلاقی در ورزش؛ این‌بار رئیس هیات سوارکاری یک استان!

پیشنهاد او را که متاهل هم بود، رد کردم، اسبم را کُشت!+ویدئو

پیشنهاد او را که متاهل هم بود، رد کردم، اسبم را کُشت!+ویدئو
الهام مختاری، سوارکار حرفه‌ای در برنامه "ای کاش": یک اسب دُخون خریده بودم به نام فلفل در سال ۸۷ به قیمت ۶میلیون تومن. یک مرد متاهل او را کُشت. اگر ۳تا آدم کثیف دیده باشم روی زمین، این آدم یکی از آنهاست. پیشنهاد دوستی‌اش را رد کردم. به ما گفت دارم می‌روم جزیره کیش برای مسابقه در حالی که تهران بود. فردای آن روز اسب من مسموم شد و مرد. کالبدشکافی کردیم، دیدیم مسموم شده. کارگر باشگاه گفت شبانه این مرد آمد و رفت در باکس اسب‌ها و خوراک مسموم به آنها داد. 

پایگاه خبری جارستان /برگی دیگر از فساد اخلاقی در ورزش؛ این‌بار رئیس هیات سوارکاری یک استان!

الهام مختاری، سوارکار حرفه‌ای در برنامه “ای کاش”: یک اسب دُخون خریده بودم به نام فلفل در سال ۸۷ به قیمت ۶میلیون تومن. یک مرد متاهل او را کُشت. اگر ۳تا آدم کثیف دیده باشم روی زمین، این آدم یکی از آنهاست. پیشنهاد دوستی‌اش را رد کردم. به ما گفت دارم می‌روم جزیره کیش برای مسابقه در حالی که تهران بود. فردای آن روز اسب من مسموم شد و مرد. کالبدشکافی کردیم، دیدیم مسموم شده. کارگر باشگاه گفت شبانه این مرد آمد و رفت در باکس اسب‌ها و خوراک مسموم به آنها داد.

شکایت کردم. مستندات دیگری هم ارائه دادم که با خانم‌های دیگر ارتباط داشت. او را فقط ۳سال تعلیق کردند و حق شرکت در مسابقات را از او گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.