تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 16:26
کد خبر : 121041

بهره برداری بخشی از باقی مانده مسیر آزاد راه رشت- قزوین تا پایان سال

بهره برداری بخشی از باقی مانده مسیر آزاد راه رشت- قزوین تا پایان سال
معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح مسیر رفت آزاد راه رشت – قزوین در محدوده رودبار -منجیل تا پایان سال خبر داد

پایگاه خبری جارستان /خیراله خادمی امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت مسیر باقی مانده آزاده راه در رودبار با بیان اینکه مسیر رفت آزاده راه رشت – قزوین ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، گفت: تاکنون هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل ۱۰ درصد باقیمانده آزاده راه در محدوده رودبار – منجیل ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تصریح کرد: در تلاشیم برای رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی تا پایان سال این مسیر به بهره برداری برسد.

مدیر عامل توسعه و ساخت زیر بنا‌های کشور همچنین با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات دولت در خصوص اجرای این طرح گفت: پس از اتمام مسیر رفت در صورت تخصیص اعتبار عملیات مسیر برگشت آزاد راه در محدوده رودبار- منجیل آغاز خواهد شد.

 

استاندار گیلان هم در جلسه بررسی وضعیت احداث آزاد راه رودبار-منجیل با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اتمام این طرح گفت: عملکرد پیمانکاران این پروژه در قبل رضایت بخش نبوده است.

 

دکتراسدالله عباسی با اشاره به پایان سال و ورود گردشگران و مسافران به گیلان، افزود : پیمانکاران این پروژه برای محقق شدن مطالبات مردم باید ۳ شیفت کار کنند تا طرح هرچه سریعتر به اتمام رسد.

 

وی به اهمیت ملی و بین‌المللی آزاد راه رشت- قزوین اشاره و تصریح کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای اتمام این پروژه همکاری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.