تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 16:27
کد خبر : 121028

در پی آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود؛

صدور قرار نظارت قضایی برای مدیرکل بهزیستی گیلان

صدور قرار نظارت قضایی برای مدیرکل بهزیستی گیلان

پایگاه خبری جارستان / رئیس کل دادگستری استان گیلان از صدور قرار نظارت قضایی مدیرکل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ‌ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.   به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی

پایگاه خبری جارستان / رئیس کل دادگستری استان گیلان از صدور قرار نظارت قضایی مدیرکل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ‌ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، از صدور قرار نظارت قضایی مدیرکل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ‌ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

 

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های مربوطه مرجع صدور مجوز و نظارت بر کمپ‌ها بر عهده بهزیستی استان است، گفت: از لحظه وقوع حادثه، بررسی دقیق توسط همکاران دادسرای مرکز استان انجام شد و مشخص شد بهزیستی وظایف نظارتی و اداری خود را در این خصوص انجام نداده که منجر به وقوع این فاجعه شده است.

 

رئیس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: در همین راستا مدیرکل بهزیستی و کارکنان مرتبط تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند و تحقیق توسط همکاران قضایی آغاز و با توجه به اتهامات منتسبه ضمن تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری، برای نامبرده قرار نظارت قضایی صادر و نامبرده به قرار نظارت قضایی اعتراض که پرونده به شعبه شعبه ۱۰۷ کیفری ۲ رشت ارجاع و اعتراض نامبرده رسیدگی و قرار نظارت قضایی تایید گردید و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام شد.

 

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با تمام کسانی که در راستای حفظ حقوق عامه و کرامت انسانی کوتاهی کرده و جان و مال مردم را به مخاطره می‌اندازند در چارچوب قانونی برخورد می‌نماید اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان استانی باید در انجام وظایف قانونی خود هشیار بوده و پاسخگوی تمامی اقدامات زیرمجموعه‌های خود باشند./ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.