تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 - 11:22
کد خبر : 12099

تمجید AFC از کی روش/ رکورد ایران حاصل نبوغ سرمربی پرتغالی است

تمجید AFC از کی روش/ رکورد ایران حاصل نبوغ سرمربی پرتغالی است

جارستان-سایت AFC به تمجید بدون شکست بودن ایران در سال ۲۰۱۶ و عملکرد شاگردان کی روش در مقدماتی جام جهانی پرداخت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در مطلبی به تحلیل گروه A مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا که ایران صدرنشین آن است، پرداخت. سایت AFC در این باره نوشته است: ایران در گروه A

جارستان-سایت AFC به تمجید بدون شکست بودن ایران در سال ۲۰۱۶ و عملکرد شاگردان کی روش در مقدماتی جام جهانی پرداخت.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در مطلبی به تحلیل گروه A مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا که ایران صدرنشین آن است، پرداخت.
سایت AFC در این باره نوشته است: ایران در گروه A رقابت های انتخابی جام جهانی در صدر قرار دارد. این تیم در مسابقه اول خود برابر قطر به برتری رسید و تنها تیم بدون شکست این دور انتخابی جام جهانی است. رکورد تیم ملی به این صورت است که از ۵ مسابقه اخیر ۳ برد به دست آورده و دو مسابقه را با تساوی با اتمام رسانده است. آماری که به نظر می رسد، حاصل نبوغ سرمربی پرتغالی این تیم است.
در حقیقت، ایرانی ها با برنامه منظم خود توانسته اند که به این رکورد بی شکستی در سال ۲۰۱۶ برسند. رکوردی که سرمربی این تیم به آن افتخار می کند.
«وقتی که من هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفتم فقط یک بازیکن از ایران در اروپا حضور داشت، اما حالا این تعداد به ۱۱ رسیده است. ما باید به تلاش خود برای رسیدن به هدف (صعود به جام جهانی) ادامه دهیم.»
در گروه ایران، کره پس از پیروزی برابر چین، ازبکستان و قطر و یک مساوی با سوریه ، برابر ایران شکست را پذیرفته است و پس از این شکست سرمربی آلمانی خود را زیر فشار زیادی قرار دادند اما دوباره برابر ازبکستان به فرم خوب خود بازگشتند، تیمی که نزدیک ترین تعقیب کننده آن ها برای کسب مقام دوم است. این تیم بازیها را با دو برد شروع کرده است.
بر خلاف اینکه فوتبال سوریه در سال های اخیر دشواری های زیادی را تحمل کرده ، این تیم با حضور در رتبه چهارم همه را شگفت زده کرده است. با یک برد برابر چین. سرمربی این تیم بیان کرده است: اعتماد به نفس عامل به دست آمدن این نتایج، علی رغم بروز دشواری های زیاد در سال های اخیر، بوده است. در قعر گروه هم تیم های قطر و چین که در میانه راه سرمربیان خود را تغییر داده اند حضور دارند.
در پایان این گزارش آمده است: بازیهای آینده این تیم ها که بین ماه های مارس و جون خواهد بود از اهمیت فوق العاده ای برای تعیین تیم های صعود کننده خواهد داشت. جایی که دو تیم از هر گروه به صورت مستقیم صعود خواهند کرد و تیم های سوم پس از بازی رو در رو برابر هم به مصاف تیمی از آمریکای شمالی در بازی پلی اف خواهد رفت.

کاپ/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.