تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 - 11:18
کد خبر : 12091

جهانبخش بهترین بازیکن آلکمار مقابل توئنته

جهانبخش بهترین بازیکن آلکمار مقابل توئنته

جارستان-سایت باشگاه هلندی در آنالیز عملکرد بازیکنان این تیم در هفته پایانی نیم فصل هلند از ستاره ایرانی به عنوان بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن نام برد. نیم فصل نخست لیگ برتر هلند با برتری شیرین آلکمار مقابل میزبان خود توئنته همراه بود تا این تیم با ایستادن در جایگاه پنجم سال ۲۰۱۶ را به پایان

جارستان-سایت باشگاه هلندی در آنالیز عملکرد بازیکنان این تیم در هفته پایانی نیم فصل هلند از ستاره ایرانی به عنوان بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن نام برد.
نیم فصل نخست لیگ برتر هلند با برتری شیرین آلکمار مقابل میزبان خود توئنته همراه بود تا این تیم با ایستادن در جایگاه پنجم سال ۲۰۱۶ را به پایان برساند. بعد از این بازی سایت AZ طبق روال هر هفته به آنالیز عملکرد بازیکنان پرداخت که این بار در بازگشت علیرضا جهانبخش به ترکیب اصلی این بازیکن دوباره به ستاره تیمش تبدیل شد.
در گزارش آماری بازی با توئنته آمده است:« بازگشت جهانبخش به ترکیب تیم برابر توئنته ارزشمند بود چون این بازیکن با ۳۴ پاس در یک سوم نهایی حریف کلیدی ترین بازیکن در ساختار تهاجمی آلکمار شناخته شد. آماری که هیچ بازیکنی در هفته ۱۷ لیگ برتر هلند به آن نرسید. جهانبخش همچنین ۱۰ پاس صحیح منجر به ایجاد موقعیت در محوطه جریمه ارسال کرد که از این حیث تنها دو بازیکن در کل تیم ها از او بیشتر پاس دادند آن هم تنها یک پاس بیشتر».
جهانبخش که چند بازی اخیر تیمش را به دلیل مشکلات روحی و روانی نیمکت نشین شده بود در بازگشت به ترکیب آلکمار یک پاس منجر به گل داد تا تیمش با برتری ۲-۱ برابرتوئنته از زیر بار انتقادات خارج شود. عملکردی که او را در زمره بهترین بازیکنان هفته پایانی نیم فصل نخست هلند قرار داد تا نوید اوج گیری دوباره وینگر ایرانی را بدهد.

ورزش ۳/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.