تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 16:19
کد خبر : 120892

در آمد وهزینه خانوار در سال ۱۴۰۱چه قدر بود؟

در آمد  وهزینه خانوار در سال ۱۴۰۱چه قدر بود؟

پایگاه خبری جارستان /وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی جزئیات جدیدی از دخل و خرج خانوار شهری و فقیر در سال۱۴۰۱را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، میانگین درآمد خالص یک خانوار شهری ایرانی در سال گذشته، ۱۶۶میلیون و۶۶۱هزار و ۱۰۰تومان ومیانگین هزینه خالص هم ۱۳۷میلیون و ۱۴۶هزارتومان بوده است. همچنین داده های این گزارش

پایگاه خبری جارستان /وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی جزئیات جدیدی از دخل و خرج خانوار شهری و فقیر در سال۱۴۰۱را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، میانگین درآمد خالص یک خانوار شهری ایرانی در سال گذشته، ۱۶۶میلیون و۶۶۱هزار و ۱۰۰تومان ومیانگین هزینه خالص هم ۱۳۷میلیون و ۱۴۶هزارتومان بوده است.

همچنین داده های این گزارش حکایت از این دارد که خالص درآمد یک خانواده فقیر در دهک اول طی سال گذشته ۴۲میلیون و ۴۴۳هزارتومان بوده، در حالی که خالص درآمد یک خانواده ثروتمند در دهک دهم ۴۲۴میلیون و۶۲۲هزار و ۱٠٠تومان برآورده شده است که نشان از شکاف درآمدی قابل توجه دارد.

در ضمن، در سالی که گذشت یک مدیر عالی رتبه۲۷میلیون و۱۶۴هزار و ۸۸۳تومان در ماه درآمد و ۲۱میلیون و ۷۰هزار و ۴۵۰تومان هزینه داشت. یک کارگر ساده هم ماهانه ۹میلیون و۷۵۷هزار و ۴۷۵تومان درآمد و ۸میلیون و۹۲۴هزار و ۱۰تومان هزینه داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.