تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 17:13
کد خبر : 120729

هشدار، حاوی محتوای آزار دهنده

جزئیات تازه از قتل داریوش مهرجویی و همسرش

جزئیات تازه از قتل داریوش مهرجویی و همسرش

پایگاه خبری جارستان/ سایت جنایی نوشت: گزارش میدانی از محل حادثه نشان می دهد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده و سپس عاملان قتل با همسر وی درگیر شده و او را به قتل رسانده اند. دختر داریوش مهرجویی شب گذشته سر کلاس آموزشی حضور داشت و از ساعت هشت و نیم شب به صورت

پایگاه خبری جارستان/ سایت جنایی نوشت: گزارش میدانی از محل حادثه نشان می دهد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده و سپس عاملان قتل با همسر وی درگیر شده و او را به قتل رسانده اند.

دختر داریوش مهرجویی شب گذشته سر کلاس آموزشی حضور داشت و از ساعت هشت و نیم شب به صورت پیامکی با پدر ش در ارتباط بود. این پیامک ها تا ساعت ده شب ادامه داشت. این دختر نوجوان به بازپرس گفته من از پدرم پرسیدم شام چی داریم که ودر گفت: آش دوغ داریم.

وقتی دختر نوجوان و فامیلش وارد خانه می شوند، جسد داریوش مهرجویی و همسرش را پیدا می کنند و با پلیس تماس می گیرند. وضعیت دلخراش اجساد نشان می داد آنها احتمالا ابتدا غافلگیر شده اند.

عاملان قتل با چوب (احتمالا درخت آلبالو) به سر داریوش مهرجویی کوبیده اند و لکه هلی خون روی این چوب دیده می شود. سپس بعداز اینکه گیج شده، شاهرگش را قطع کرده و جسدش را مقابل آشپزخانه رها کرده اند.

جسد وحیده محمدی فر در یکی از اتاق خواب ها پیدا شده است. گلوی او هم بریده شده اما آثار برجای مانده رویبدن این زن نشان می دهد که با عاملان قتل درگیر شده و شکستگی هایی نیز روی دست و پای او وجود دارد.

احتمالا خانم محمدی فر با صدای عاملان قتل و درگیری آنها با شوهرش هوشیار شده و حالت تدافعی به خود گرفته است.

وضعیت خانه بعداز حضور مآموران نشان می داد احتمالا زمانی که دختر نوجوان به خانه رسیده، عاملان قتل در خانه بودند. چرا که او تا ساعت ده هنوز با پدرش پیامکی تماس داشته و قتل بعد از این ساعت رخ داده است. همچنین وضعیت جسدها و خانه نشان می داد که قتل ها بسیار تازه اتفاق افتاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.