تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 10:34
کد خبر : 120723

طرح مجلس برای ارائه کارت ملی به اتباع بیگانه

طرح مجلس برای ارائه کارت ملی به اتباع بیگانه

پایگاه خبری جارستان/محمدحسن آصفری”نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس”در گفت وگو باایسنا، با تأکید بر ضرورت ساماندهی اتباع خارجی، گفت: این طرح مجلس برای اتباع بیگانه از ابتدای ورود به مرزهای کشور برنامه ریزی شده است. همچنین برای محل اسکان و استقرار، اشتغال، آموزش و درمان اتباع خارجی برنامه ریزی لازم صورت

پایگاه خبری جارستان/محمدحسن آصفری”نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس”در گفت وگو باایسنا، با تأکید بر ضرورت ساماندهی اتباع خارجی، گفت: این طرح مجلس برای اتباع بیگانه از ابتدای ورود به مرزهای کشور برنامه ریزی شده است. همچنین برای محل اسکان و استقرار، اشتغال، آموزش و درمان اتباع خارجی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

 

او با بیان اینکه متأسفانه امروز ساماندهی درستی برای اتباع بیگانه نداریم و حدود ۱۴کارت شناسایی برای اتباع بیگانه صادر می شود، گفت: ما در این طرح پیش بینی کردیم یک کارت ملی برای اتباع بیگانه نه کارت ملی ایرانی برای این افراد صادر شود تا همه مسائل اتباع بیگانه از لحظه ورود به ایران مورد رصد قرار گیرد. همه موارد در این طرح دیده شده و امیدواریم در صحن مجلس با پیشنهادات نمایندگان پخته تر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.