تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 17:19
کد خبر : 120659

۲۰ نفر از عاملان درگیری های دسته جمعی در رشت، دستگیر شدند!

۲۰ نفر از عاملان درگیری  های دسته جمعی در رشت، دستگیر شدند!

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی، راهبندان و اخلال در نظم عمومی در بخش سنگر و شهر رشت خبر داد. سردار حسن حسن‌پور با هشدار به مخلان نظم و امینت، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی، راهبندان و اخلال در نظم عمومی در بخش سنگر و شهر رشت خبر داد.

سردار حسن حسن‌پور با هشدار به مخلان نظم و امینت، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، عاملان متواری این درگیری را شناسایی کردند، افزود: ۲۰ متهم مورد نظر با هماهنگی قضائی پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته طی چندین عملیات جداگانه در شهر رشت و بخش سنگر دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی از کشف ۱۱ قبضه سلاح سرد و توقیف ۵ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز خبر داد و بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

سردار حسن‌پور در پایان با تاکید بر اینکه فعالیت‌ و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که به خواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.