تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 23:22
کد خبر : 120409

جنجال در خرم آباد

بازی داماشی ها نیمه تمام ماند!!

بازی داماشی ها نیمه تمام ماند!!

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /دیدار دو تیم داماش گیلان خیبر خرم‌آباد از هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با اعلام داور مسابقه نیمه‌کاره خاتمه یافت!   به نقل از داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و خیبر خرم‌آباد از هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /دیدار دو تیم داماش گیلان خیبر خرم‌آباد از هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با اعلام داور مسابقه نیمه‌کاره خاتمه یافت!

 

به نقل از داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و خیبر خرم‌آباد از هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار دو تیم در همان دقایق نخستین به حاشیه کشیده شد؛ اشتباه مسلم مدافع حریف و پاس رو به عقب منجر به موقعیت خطرناکی شد که روز سیاه داوری را رقم زد!

زاهدتبار، وینگر ریزنقش داماشی‌ها با گلر حریف تک‌به‌تک شده و پس‌ازاینکه در حال دریبل گلر بود با خطای مسلم کوروش ملکی مواجه شد. داور مسابقه در اقدامی عجیب از اعلام پنالتی و حتی اخراج گلر خیبر خودداری کرده و همان توپ در برگشت منجر به گل خیبر شد.

اعتراض داماشی‌ها پس از ثبت این لحظات به داور مسابقه سبب شد میثم حیدری از زمین مسابقه خارج شود و گویی منتظر بهانه بود تا بازی را نیمه‌تمام رها کند!

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.