تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 16:30
کد خبر : 120364

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛

بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت سیل در آستارا

بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت سیل در آستارا

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی اولیه و صورت‌برداری‌های بنیاد مسکن از آسیب‌های وارد شده به واحد‌های تجاری و مسکونی آستارا نشان می‌دهد، سیل در این شهرستان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است. وی با اشاره به نشست دیروز ستاد بحران و سازمان

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی اولیه و صورت‌برداری‌های بنیاد مسکن از آسیب‌های وارد شده به واحد‌های تجاری و مسکونی آستارا نشان می‌دهد، سیل در این شهرستان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.

وی با اشاره به نشست دیروز ستاد بحران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در آستارا افزود: صورتجلسه برآورد اولیه خسارت‌های سیل در آستارا برای اقدامات بعدی، به استانداری گیلان ارسال شده است.

غلامرضا مرحبا از تلاش گروه‌های اعزامی جهادی، آتش‌نشانی و شهرداری برای پاکسازی و رفع گل و لای منازل خبر داد و تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل در آستارا، قطع آب در برخی از مناطق و مشکلات مرکز تصفیه‌خانه بهارستان است.

نماینده مردم آستارا در خانه ملت همچنین درباره پُل مواصلاتی سیبلی گفت: پُل سیبلی پایه‌های سنگی و قدمتی ۷۰ ساله داشت.

 

بارش باران در سحرگاه یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ در نقاط مختلف گیلان، موجب سیلابی‌شدن و طغیان رودخانه‌های استان شد که بارش‌ها در آستارا رکود بی سابقه‌ای را ثبت کرد و سیل به‌راه انداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.