تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 22:46
کد خبر : 119677

واکنش تند به اظهارات یک نماینده؛

وقتی شهرداری خمام از فرمایشات نماینده رشت به ستوه می آید

وقتی شهرداری خمام از فرمایشات  نماینده رشت به ستوه می آید

جارستان/روابط عمومی شهرداری خمام نسبت به اظهارات «محمدرضا احمدی سنگری»از نمایندگان مردم رشت‌وخمام در مجلس شورای اسلامی درخصوص لزوم خرید زباله‌سوز برای سایت زباله خواچکین واکنش نشان داد.   در بخشی‌از متن جوابیه به نزدیک‌شدن به فصل انتخابات و طرح مطالب پوپولیستی از سوی برخی‌از افراد شناخته‌شده طی ۳ سال و اندی از عمر مجلس

جارستان/روابط عمومی شهرداری خمام نسبت به اظهارات «محمدرضا احمدی سنگری»از نمایندگان مردم رشت‌وخمام در مجلس شورای اسلامی درخصوص لزوم خرید زباله‌سوز برای سایت زباله خواچکین واکنش نشان داد.

 

در بخشی‌از متن جوابیه به نزدیک‌شدن به فصل انتخابات و طرح مطالب پوپولیستی از سوی برخی‌از افراد شناخته‌شده طی ۳ سال و اندی از عمر مجلس یازدهم اشاره و عنوان شده: این‌اظهارات بیانگر عمق ناکارآمدی و ضعف عملکردی در حوزه انتخابیه ایشان است.

 

در این جوابیه آمده است: آقای نماینده؛ از بودجه ۱۵ میلیارد تومانی در اختیار جنابعالی در سال ۱۴۰۱ و بودجه ۲۵ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲ چند ریال به جمعیت ۲۵ هزار نفری شهر خمام اختصاص یافته؟ طرح مطالب کلیشه‌ای خرید زباله‌سوز از سوی شهرداری خمام توسط جنابعالی اگر قابلیت اجرایی داشت، چرا تاکنون همین‌نسخه را برای سایت زباله سراوان تجویز ننموده‌اید؟ چرا همواره تمایل دارید که افکار عمومی شهروندان را به تمسخر بگیرید؟

در جوابیه شهرداری با اشاره بر اینکه آیا رفتارها و گفتارهای شما طی دوره نمایندگی جز هزینه برای نظام و مردم گیلان چیز دیگری به همراه داشته، ذکر شده: بهتر نیست از تجارب تلخ تحریک و قراردادن مردم عزیز و دردمند سراوان در مقابل مسوولین و حاکمیت درس بگیرید و به‌جای فرافکنی، به‌دنبال التیام آلام و دردهای مردم حوزه انتخابیه و حل مشکلات معیشتی آنان باشید؟

 

به گزارش جارستان محمدرضا احمدی‌سنگری چند روز گذشته گفته بود که شهردار و فرماندار خمام با زباله‌سوز مشکل پسماند خواچکین را حل کنند، تا شاهد تکرار سراوانی دیگر نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.