تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 12:25
کد خبر : 119623

محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا؛

تکرار مجلس ششم کابوس اصولگرایان است/جریانی که آقای حدادعادل معرفش است معتقدند امکان دارد که اصلاح طلبان بیایند و پدر ما را در بیاورند!

تکرار مجلس ششم کابوس اصولگرایان است/جریانی که آقای حدادعادل معرفش است معتقدند امکان دارد که اصلاح طلبان بیایند و پدر ما را در بیاورند!

محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا  مطرح کرد: اگر مجلس قوی باشد قطعا اجازه نخواهد داد که آقای فلانی وزیر اقتصاد بماند. بنابراین، اولین متضرر مجلس قوی آقای رئیسی است. به همین دلیل معلوم است که این جریان علاقه‌ای به مشارکت بالا در انتخابات ندارد.   بنابراین، جریان سیاسی نزدیک به دولت و جبهه پایداری اصلا

محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا  مطرح کرد: اگر مجلس قوی باشد قطعا اجازه نخواهد داد که آقای فلانی وزیر اقتصاد بماند. بنابراین، اولین متضرر مجلس قوی آقای رئیسی است. به همین دلیل معلوم است که این جریان علاقه‌ای به مشارکت بالا در انتخابات ندارد.

 

بنابراین، جریان سیاسی نزدیک به دولت و جبهه پایداری اصلا علاقه مند نیست که مشارکت بالا باشد. جریانی که آقای حداد عادل معرفش است هم خیلی برایش فرقی ندارد. آنها معتقدند که اگر اندکی این قیف را باز کنیم، معلوم نیست که چه اتفاقی می‌افتد؛ امکان دارد که اصلاح طلبان بیایند و پدر ما را در بیاورند! به هر حال مجلس ششم خاطره تلخی برای اصولگرایان برجای گذاشته و تکرار مجلس ششم کابوس اصولگرایان است./ جماران

_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.