تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 10:52
کد خبر : 119513

‼️رانت تحصيلی؛

تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت‌‌علمی دانشگاه آزاد کـه دامپزشکان را پزشک، دندانپزشک و داروساز کرد!

تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت‌‌علمی دانشگاه آزاد کـه دامپزشکان را پزشک، دندانپزشک و داروساز کرد!

جارستان/هم میهن نوشت:   پرونده رانت تحصیلی ۱۳۴نفر پس از ۶سال، در شرایطی که این افراد در آستانه فارغ‌التحصیلی قرار دارند، همچنان در سکوت به‌سر می‌برد. همه اینها در شرایطی‌است که شورای سنجش و پذیرش دانشجو، شورای نگهبان و دیوان عدالت اداری چندین‌بار حکم به اخراج این افراد داده‌اند اما با لابی‌گری‌ها، این افراد که

جارستان/هم میهن نوشت:

 

پرونده رانت تحصیلی ۱۳۴نفر پس از ۶سال، در شرایطی که این افراد در آستانه فارغ‌التحصیلی قرار دارند، همچنان در سکوت به‌سر می‌برد. همه اینها در شرایطی‌است که شورای سنجش و پذیرش دانشجو، شورای نگهبان و دیوان عدالت اداری چندین‌بار حکم به اخراج این افراد داده‌اند اما با لابی‌گری‌ها، این افراد که به‌گفته افشاگران این پرونده بالای ۱۳۴نفرند، مراحل آخر تحصیل‌شان را می‌گذرانند.

 

موضوع بر سر تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد است؛ افرادی که از رشته‌های دامپزشکی، کشاورزی، مدیریت بیمه و… با رتبه‌های بالای ۱۵۰هزار و ۱۷۰هزار وارد سه ‌رشته پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی شده‌اند. دیده‌بان شفافیت و عدالت به ریاست احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اولین‌بار این ماجرا را در سال ۹۸ برملا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.