تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 15:56
کد خبر : 119300

عضو ستاد دانشجویی نیکزاد بدون هیچ سابقه مدیریتی مدیرعامل مهمترین هلدینگ بانک ملت شد!

عضو ستاد دانشجویی نیکزاد بدون هیچ سابقه مدیریتی مدیرعامل مهمترین هلدینگ بانک ملت شد!

روزهای گذشته فردی با نام اردشیر آرش بدون دارا بودن هیچ سابقه مدیریتی کلان صرفا به دلیلی ارتباط و فشار های نماینده مجلس به عنوان سرپرست یکی از مهمترین هلدینگ های بانک ملت شد!   ‼️اما تلخ ماجرا انجاست که به دلیل نبود هیچ رزومه کافی در سوابق اقای آرش در مراسم تودیع و معارفه

روزهای گذشته فردی با نام اردشیر آرش بدون دارا بودن هیچ سابقه مدیریتی کلان صرفا به دلیلی ارتباط و فشار های نماینده مجلس به عنوان سرپرست یکی از مهمترین هلدینگ های بانک ملت شد!

 

‼️اما تلخ ماجرا انجاست که به دلیل نبود هیچ رزومه کافی در سوابق اقای آرش در مراسم تودیع و معارفه نصراصفهانی، رییس هیئت مدیره بانک ملت تعهد، اخلاق مداری، علم و تجربه و آشنایی به علم روز را از مهمترین دلایل انتصابش نام برده است.

 

این درحالیست که با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات فعالیت برخی نمایندگان مجلس برای انتصاب نزدیکان خود در شرکت های با نفوذ و قدرت بالا بیش از گذشته شده است که نیازمند توجه و دقت بیشتر نهاد های نظارتی در این ایام است.

 

هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت مدیریت و مالکیت شرکت های توسعه بازاریابی و فروش ماد، ساختمانی بانک ملت ، بانک قرض الحسنه مهر ، تدبیر ملت ، چاپ بانک ملت ، مجموعه رفاهی جهان بهساز مفرح، راهبری صنایع بهساز،طرح و اندیشه بهساز ملت ،واسپاری ملت ، آزاد راه تهران-ساوه ، ریسندگی و بافندگی بهریس اصفهان و خانه سازی ایرداک را دارا می باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.