تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 - 16:22
کد خبر : 11889

دریافتی یارانه هر نفر تا ٣.٢ میلیون پیش رفت

دریافتی یارانه هر نفر تا ٣.٢ میلیون پیش رفت

جارستان- یارانه آذرماه در حالی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد که هر یارانه بگیر تا کنون حدود سه میلیون و ١۵٠ هزار تومان دریافتی داشته است. یارانه ماه جاری، طبق اعلام اولیه قرار بود که ساعت ۲۴ روز جمعه(۲۶ آذر) واریز شود که زمان آن تغییر و یک روز

جارستان- یارانه آذرماه در حالی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد که هر یارانه بگیر تا کنون حدود سه میلیون و ١۵٠ هزار تومان دریافتی داشته است.

یارانه ماه جاری، طبق اعلام اولیه قرار بود که ساعت ۲۴ روز جمعه(۲۶ آذر) واریز شود که زمان آن تغییر و یک روز زود تر در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه همزمان با ۲۵ آذر واریز شد.
دولت این ماه هم به روال شش سال گذشته یارانه ۴۵ هزار و ۵٠٠ تومانی را با ازای هر نفر پرداخت کرده است.رقمی که طی ٧٠ مرحله برای افرادی که از ابتدا در لیست سازمان هدفمندی یارانه ها حاضر بوده و طی ثبت نام مجدد و یا حذف های اخیر ، کنار گذاشته نشده اند تا حدود ٣.٢ میلیون تومان ثبت شده است.
رقم پرداختی به هر نفر در هر ماه و یا در کل شش سال ظاهرا ناچیز بوده و در میان تورم سال های اخیر قابل توجه نیست، اما همین مبالغ اندک توانسته در هر ماه حدود سه میلیون و ۴٠٠ هزار تومان و سالانه تا حدود ۴٢ هزار میلیارد تومان هزینه برای دولت به همراه داشته باشد.
در حال حاضر حدود ٧٧ میلیون نفر در هر ماه یارانه نقدی دریافت کرده و با وجود الزام قانون بودجه به حذف یارانه بگیران پردرآمد ، فقط نزدیک به سه میلیون و ٨٠٠ هزار نفر حذف شده اند.

اقتصادآنلاین/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.