تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 - 18:49
کد خبر : 11793

به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان؛ انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان برگزار می‌شود

به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان؛ انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان برگزار می‌شود

جارستان- انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد. به گزارش ایلنا از رشت، در جریان انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان که روز سه شنبه در رشت برگزار شد ، پرویز گلریز مجدداً به عنوان رئیس هیات شنای این

جارستان- انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جریان انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان که روز سه شنبه در رشت برگزار شد ، پرویز گلریز مجدداً به عنوان رئیس هیات شنای این استان انتخاب شد.

در پایان این انتخابات که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد، پرویز گلریز تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات شنای استان، هر ۱۸ آرای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات منصوب شد.

پرویز گلریز حدود پنج سال به عنوان رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان گیلان مشغول به کار بود.

در انتخابات ریاست هیات شنای استان گیلان، محسن سمیع زاده دبیرکل فدراسیون شنا، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات شنای استان گیلان حضور داشتند.

در استان گیلان حدود پنج هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو فعالیت دارند.

ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.