جارستان-شعار خلیج عربی طرفداران تراکتورسازی و واکنش رضا رشیدپور مجری ایران رضا رشیدپور به شعارهای ضد ایرانی برخی افراد در بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز واکنش نشان داد .

استقلال و تراکتورسازی تبریز در بازی که با برد ۲ بر ۱ تراکتور به پایان رسید با حاشیه ای بسیار بزرگ رو به رو شد .

شعار خلیج عربی طرفداران تراکتورسازی

شعار طرفداران تراکتورسازی

شعار خلیج عربی طرفداران تراکتورسازی تبریز در بازی با تیم استقلال تهران موجب رنجش مردم ایران شد و خشم مردم ایران را در پی داشته است .

خلیج عربی شعاری بود که برخی از افراد که در میان تماشاگران تراکتورسازی تبریز بودند بر زبان میراندند که این اقدام زشت طرفداران تراکتور موجب عصبانیت مردم عزیز ایران شد .

عده ای قلیل که اینگونه به نظر میرسد که طبق هماهنگی هایی از قبل اقدام به چنین کاری میکنند با سر دادن شعارهای مضحک و خنده دار قصد بر هم زدن روابط مردم ایران را دارند .

شعار طرفداران تراکتور یا بهتر بگوییم طرفدارنماهای تراکتورسازی تبریز هیچ قصدی جز بر هم زدن آرامش مردم ایران را ندارد .

بر هیچ ایرانی پنهان نیست که مردم عزیز ترک زبان همیشه در دفاع از ایران و خاک ایران جزو پیشگامان بودند و همیشه خود را یک ایرانی دانسته و میدانند .

عده ای نادان که با افکار خنده دار خود میخواهند میان مردم ایران تفرقه بیفکنند با سر دادن شعارهای ضد ایرانی در استادیوم قصد خودنمایی دارند .

این عده قلیل نه تنها از دید مردم غیر ترک ایران بلکه از دیدگاه خود مردم ترک زبان ایران ، نادان و دلقک به حساب می آیند که از سر ناآگاهی یا نادانی دست به این قسم رفتارها میزنند .

رضا رشیدپور مجری ترک ایرانی نیز با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع اشاره کرده و از مخالفت مردم ترک زبان با این عده قلیل خبر داد .

صفحه اینستاگرام رضا رشیدپور با انتشار عکس وی در خلیج فارس و مطلبی در مورد شعارهای برخی طرفداران تراکتور در بازی با استقلال به روز رسانی شد .

شعار خلیج عربی طرفداران تراکتورسازی

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور با انتشار عکس بالا نوشت :

خلیج فارس بخشی از هویت پاک این مردم است . مگر می شود به حرف نابخردانه “چند ناآگاه ” آن را انکار کرد ؟ من و بسیار دیگری از هموطنان تورک ، درفش رنج دیده ی این سرزمین را از جان عزیزتر می داریم . باکری و یاغچیان و شفیع زاده و …. خون شان را پای همین پرچم ریختند . ستارخان و باقرخان برای سربلندی همین آب و خاک سینه سپر کردند . شهریار اقلیم عشق برای همین سرزمین کلام مهر سرود . پس دست در دست هم ، شانه به شانه ی هم ، هرگز اجازه نمی دهیم که این درفش پاک ، بر خاک بیفتد ….تا کور شود هر آنکه نتواند دید .
پ . ن : از طرفداران باشکوه و باغیرت تراکتور که حالا به شایستگی صدرنشین فوتبال کشورمان هستند تمنا می کنم ضمن محکوم کردن برخی اتفاق های ناخوشایند ، اصالت و نجابت این قوم تاریخ ساز را بار دیگر نشان دهند .
یئل یاتار… طوفان یاتار … یاتماز تراختور پرچمی