تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 19:52
کد خبر : 115603

آقای فرماندار خاش! این “مشکوک ها” که در روز روشن و وسط شهر می کُشند و می روند کیستند؟/پس مسوولیت شما چه می شود این وسط؟!

آقای فرماندار خاش! این “مشکوک ها” که در روز روشن و وسط شهر می کُشند و می روند کیستند؟/پس مسوولیت شما چه می شود این وسط؟!

🔹روز گذشته، شهرستان خاش، جمعه پرتنش و خونینی را پشت سر گذاشت. 🔹باید از این فرماندار پرسید که این چه طرز گزارش دادن به مردم است؟ می پذیریم که تحریک نمازگزاران و شلیک به سمت مردم، معترضین، اغتشاشگران یا هر نامی که شما بر آنها می نهید، کار همان افراد مشکوک بوده است؛ در این

🔹روز گذشته، شهرستان خاش، جمعه پرتنش و خونینی را پشت سر گذاشت.

🔹باید از این فرماندار پرسید که این چه طرز گزارش دادن به مردم است؟ می پذیریم که تحریک نمازگزاران و شلیک به سمت مردم، معترضین، اغتشاشگران یا هر نامی که شما بر آنها می نهید، کار همان افراد مشکوک بوده است؛ در این صورت باید بپرسیم پس شما و سیستم امنیتی تان آنجا چه کار می کنید که به قول خودتان یک تعداد آدم مشکوک یک روز در زاهدان و روزی دیگر در خاش مردم را به گلوله می بندند؟ این ها کیستند؟ مشکوک یعنی چه؟ سِمت شان مشکوک است؟ کارشان مشکوک است یا اسم شان؟!

🔹تازه بعد از این که مردم را به گلوله بستند، راه شان را گرفتند و رفتند؟ واقعاً نتوانستید آنها را شناسایی و دستگیر کنید؟! اصلاً این ها کیستند که قابل شناسایی هم نیستند؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.