تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401 - 21:44
کد خبر : 115263

🔺بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه 🔹اولین بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور» منتشر شد.

🔺بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه  🔹اولین بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور» منتشر شد.

در بخشی از این بیانه آمده است:   🔹بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.   🔹مستندات اطلاعاتی

در بخشی از این بیانه آمده است:

 

🔹بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.

 

🔹مستندات اطلاعاتی موجود نشان می‌­دهند سرویس جاسوسی سیا (C.I.A) با همکاری سرویس‌­های جاسوسی هم پیمان و نیابتی‌­های مُرتجع، پیش از آغاز آشوب­‌ها، برای راه‌­اندازی یک غائله­‌ی سراسری در ایران با هدف ارتکاب جنایت علیه ملّت بزرگ ایران و تمامیت ارضی کشور و نیز زمینه‌­سازی برای تشدید فشارهای خارجی، طراحی مبسوطی به‌عمل آورده بود.

 

🔹 طبق اطلاعات موجود نقش اصلی را در این میان آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (C.I.A) بعهده داشت و از همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس خبیث، سرویس اطلاعات خارجی رژیم کودک‌­کش صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات خارجی اَشرافیت بَدَوی آل سعود و چند کشور دیگر برخوردار بود.

 

🔹پیش از حادثه‌­ی اخیر و از سال گذشته، ائتلاف مذکور، موضوعات و مناسبت­‌های دیگری را برای آغاز آشوب­ها طراحی کرده بودند که با الطاف حضرت احدیت و تلاش­های سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه‌­ی اطلاعاتی پرافتخار کشور خنثی شده بودند.

 

در این بیانیه همچنین به اقدامات سرویس‌­های جاسوسی برای زمینه­‌سازی آشوب‌­ها در ایران پرداخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.