تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1401 - 8:51
کد خبر : 115012

🔺ابوالهول ساخته‌ایم و دینداری و حجاب طلب می‌کنیم! ✍️ شهاب‌الدین حائری شیرازی

🔺ابوالهول ساخته‌ایم و دینداری و حجاب طلب می‌کنیم!  ✍️ شهاب‌الدین حائری شیرازی

✍️ شهاب‌الدین حائری شیرازی   ▫️جرم این نسل این است که با آخوندها بعد از به‌دست گرفتن قدرت روبروست؛ این نسل بجای طالقانی و مطهری، علم‌الهدی و احمد خاتمی را دیده. بجای حکمت، حرف غیرمنطقی شنیده، اسلامی که به این نسل معرفی شده اگر به امام زمان هم عرضه شود به آن کافر خواهد بود.

✍️ شهاب‌الدین حائری شیرازی

 

▫️جرم این نسل این است که با آخوندها بعد از به‌دست گرفتن قدرت روبروست؛ این نسل بجای طالقانی و مطهری، علم‌الهدی و احمد خاتمی را دیده. بجای حکمت، حرف غیرمنطقی شنیده، اسلامی که به این نسل معرفی شده اگر به امام زمان هم عرضه شود به آن کافر خواهد بود.

 

▫️دینی که ظلم و سرکوب را در فلسطین ممنوع می‌داند و در تهران مباح، تجاوز را برای آمریکا ممنوع می‌داند و برای روسیه مباح، حق اعتراض را در همه جا مشروع و ضروری می‌شمارد و در این مملکت ممنوع، امریکا را بخاطر خوی استکباری‌اش منفور می‌داند اما پاسخگو نبودن حکام خودمان و برخورد استکباری انها با ملت را مذموم نمی‌شمارد، در دین محمد دعوت‌گری با عمل است و در این دین به سخن و شعارهای میان‌تهی وپوچ.

 

▫️این ابوالهولی که اسلامش نام نهادیم نه اسلام که مشتی تناقض در هم پیچیده است و نه نوجوانان ایران که دنیا را به وحشت انداخته. چه می‌شد اگر این جمهوری که دروغ در آن واجب است و صدق، مکافات دارد، چاپ کاغذ بجای پول و ایجاد تورم سنگین و جیب بری ملت در آن فریضه است و ضرب و جرح مردم برای تحکیم قدرت واجب؛ قید این نام را می‌زد تا بیش از این به دین محمد ظلم و اجحاف نشود!

 

▫️دینی که پیامبر اسلام آورد، دین دعوت بود که بر پیشانی‌اش دستور خدا به سفیرش نقش بسته که”ادع الی سبیل ربک بالحکمه والموعظه الحسنه؛ بخوان و دعوت کن بسوی راه خدا به حکمت و کلام متین واستوار و وعظ نیکو”، آنچه این روزها بنام دین می‌بینیم نسبتی با دین محمد (ص) ندارد، بلکه ساخته‌ای غریب و موحش است و مشتمل بر تناقض و پریشانی بی‌شمار! که جز جبر و زور وسلاح و شمشیر و تحمیل چاره ندارد برای ماندن!

 

▫️اگر در دین محمد، خون انسان مهمترین وارزشمندترین امور است و یک قتل نفس چون کشتن نسل بشر است، در این دین حفظ قدرت آن منزلت دارد و برای حفظ قدرت ارتکاب انواع محرمات مباح است از آن جمله قتل!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.