تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 11:04
کد خبر : 113610

🔺انتقاد حسین علایی فرمانده اسبق سپاه از گشت ارشاد؛ 🔹با چنین شیوه هایی بعضی از مردم به یاد رفتارهای خشن رضاشاه می افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می کشید.

🔺انتقاد حسین علایی فرمانده اسبق سپاه از گشت ارشاد؛         🔹با چنین شیوه هایی بعضی از مردم به یاد رفتارهای خشن رضاشاه می افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می کشید.

انتقاد حسین علایی فرمانده اسبق سپاه : آیا روش هایی مثل «گشت اجبار» اسلامی و دینی است؟ فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه و استاد دانشگاه: 🔹با چنین شیوه هایی بعضی از مردم به یاد رفتارهای خشن رضاشاه می افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می کشید. 🔹نمایندگان مجلس در

انتقاد حسین علایی فرمانده اسبق سپاه : آیا روش هایی مثل «گشت اجبار» اسلامی و دینی است؟

فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه و استاد دانشگاه:
🔹با چنین شیوه هایی بعضی از مردم به یاد رفتارهای خشن رضاشاه می افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می کشید.

🔹نمایندگان مجلس در قوانینی که باعث چنین رفتارها و فجایعی می شوند بازنگری کنند.

🔹فاجعه کهریزک و ماجرای ستار بهشتی را همه به یاد دارند. همچنین فیلم مادری که جلوی خودروی گشت اضلال را گرفته و فریاد می زد که دخترم مریض است فراموش شدنی نیست!

🔹حال باید پرسید آیا عملکرد گشت اجبار باعث افزایش علاقه خانم ها به پوشش بهتر شده است یا بعضی را به واکنش متقابل و به مخالفت با پوشش اجباری واداشته است؟

🔹فطرت همه انسان‌ها با حاکمیت زور و ظلم و اجبار مخالف است./ جماران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.