تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1395 - 10:19
کد خبر : 11349

جدایی‌طلبان در راه تبریز

جدایی‌طلبان در راه تبریز

جارستان-پرسپولیس در روز‌هایی که باید به فکر تقویت خود برای حفظ صدرنشینی و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا باشد یکی پس از دیگری بازیکنان خوب خود را از دست می‌دهد. بعد از جدایی ساسان انصاری از جمع سرخپوشان و درخشش او در فولاد، حالا صحبت از رفتن امید عالیشاه و حتی علی علیپور به

جارستان-پرسپولیس در روز‌هایی که باید به فکر تقویت خود برای حفظ صدرنشینی و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا باشد یکی پس از دیگری بازیکنان خوب خود را از دست می‌دهد. بعد از جدایی ساسان انصاری از جمع سرخپوشان و درخشش او در فولاد، حالا صحبت از رفتن امید عالیشاه و حتی علی علیپور به تراکتورسازی است.
جدایی نوراللهی از پرسپولیس با توجه انصراف این بازیکن از تحصیل و مشمول شدنش قطعی شده است و این بازیکن در نیم فصل دوم برای تیم تراکتورسازی بازی خواهد کرد. در حقیقت پرسپولیس بابت از دست دادن این ستاره جوان خود از دو جهت ضرر خواهد کرد. اول اینکه برای کمال کامیابی‌نیا و حتی محسن مسلمان جانشین مطمئن ندارد و از طرفی رقیب خود تراکتورسازی را تقویت کرده است.
شرایط امید عالیشاه هم به شکلی است که او می‌تواند یک ترم دیگر در دانشگاه ثبت نام کند و تا پایان فصل در پرسپولیس بماند اما اوضاع فنی او در این تیم به شکلی نیست که بخواهد این تصمیم را بگیرد. عالیشاه بسیار علاقمند است در جام‌جهانی بازی کند و یا حداقل لژیونر شود و برای رسیدن به این خواسته خود، تراکتورسازی برای او بهترین تیم است. از این جهت که او از سوی نزدیکان قلعه‌نویی این تضمین را گرفته در تراکتورسازی فیکس باشد و از طرفی بازی در این تیم یعنی گذراندن خدمت سربازی. مسئولان باشگاه پرسپولیس این‌روز‌ها خیلی تلاش می‌کنند عالیشاه نظرش راجع به جدایی از این تیم تغییر دهد اما او فقط به یک شرط حاضر می‌شود این کار را انجام دهد. شرط عالیشاه این است که در پرسپولیس فیکس بازی می‌کند. موردی که طبعتا برانکو از آن استقبال نخواهد کرد. سرمربی کروات بارها ثابت کرده مربی توصیه‌پذیری نیست و بعید است که بخواهد وحید امیری بازیکن علاقمند خود را از ترکیب بیرون گذاشته و عالیشاه را جایگزین وی کند.
بازیکن دیگری که هنوز بحث جدایی او از پرسپولیس رسانه‌ای نشده، علی علیپور است. این بازیکن شرایطی مشابه عالیشاه دارد و چنانچه از تحصیل انصراف دهد باید خود را به نظام وظیفه معرفی کند. در مورد علیپور باید گفت او این‌روزها اصلا از شرایط خود در تیم راضی نیست. علیپور قبل از آغاز فصل برای برگزاری مراسم ازدواجش شدیده به پول نیاز داشت و مسئولان باشگاه پرسپولیس به شرطی که او حاضر شود قرارداد بلند مدت امضا کند وی را از نظر مالی تامین کردند. قرارداد علیپور برای ۴ سال به مبلغ سالی ۳۰۰ میلیون تومان تمدید شد اما بعد از مدتی این بازیکن فهمید که چه کلاه بزرگی سرش رفته است! از این جهت که همبازیان او قرارداد‌های میلیاردی امضا کردند. حتی قرارداد پریمیوف اوکراینی ۳ برابر قراداد علیپور است و به این حاطر این بازیکن ۳ ماه پیش از علی‌اکبر طاهری خواست قراردادش را زیاد کند.
علیپور انتظار داشت مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته او را عملی کنند اما همچنان از آنها وعده و وعید می‌شنود. این در حالی است که تراکتوری‌های هم بدشان نمی‌اید این بازیکن را به خدمت بگیرند. علیپور اگر نیم فصل از پرسپولیس نرود در پایان فصل باید جدا شود از این جهت که فقط تا آن موقع مهلت دارد از مرخصی دانشگاهی خود استفاده کند.
مدیربرنامه‌های علیپور سخت پیگیر افزادیش قرارداد این بازیکن با پرسپولیس است و چه بسا اگر این خواسته مهاجم پرسپولیس عملی نشود او به پیشنهاد تراکتوری‌ها چراغ سبز نشان دهد.

هفت صبح/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.