تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 6:22
کد خبر : 113479

🔺انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت پست گیلان با باشگاه ملوان بندر انزلی

🔺انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت پست گیلان با باشگاه ملوان بندر انزلی

مدیرکل گیلان با اشاره به مفاد تفاهم نامه گفت: شرکت پست به منظور ارائه خدمات سریعتر به هواداران باشگاه ملوان در سرتاسر کشور این تفاهم نامه همکاری و منعقد کرده تا مرسولات پستی باشگاه به سرعت ارسال شود و به دست مخاطبان برسد. محمد حسین هوشنگی افزود: چاپ تمبر باشگاه ملوان و شخصیت‌های پیشکسوت این

مدیرکل گیلان با اشاره به مفاد تفاهم نامه گفت: شرکت پست به منظور ارائه خدمات سریعتر به هواداران باشگاه ملوان در سرتاسر کشور این تفاهم نامه همکاری و منعقد کرده تا مرسولات پستی باشگاه به سرعت ارسال شود و به دست مخاطبان برسد.
محمد حسین هوشنگی افزود: چاپ تمبر باشگاه ملوان و شخصیت‌های پیشکسوت این باشگاه فرهنگی-ورزشی، اختصاص باجه اختصاصی پست و افزایش همکاری‌های دو سویه به خصوص در بخش فروشگاهی باشگاه از دیگر اهداف این تفاهم نامه بود.
پژمان نوری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندر انزلی هم در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری گفت: یکی از مهمترین اهداف تیم مدیریتی باشگاه از ابتدای کار توجه به پیشکسوتان و احترام به مخاطبان و هواداران بوده و در این راستا به پیشنهاد شرکت پست تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد شد تا مرسولات پستی باشگاه به سرعت و با کیفیت لازم به دست هواداران در اقصا نقاط کشور برسد.
وی اضافه کرد: به زودی اختصاصی باشگاه ملوان و چهره شخصیت‌های پیشکسوتان این باشگاه هم با مشارکت شرکت پست معرفی خواهد شد و با بهره گیری از بازی اختصاصی در زمینه فروش آنلاین محصولات باشگاه سرعت ارسال مرسولات پستی افزایش می‌یابد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.