تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 11:40
کد خبر : 113456

🔺اسراییل: قدردانی از اقدام آلبانی در قطع روابط با ایران/ حاضریم به آنها در دفاع سایبری کمک کنیم

🔺اسراییل: قدردانی از اقدام آلبانی در قطع روابط با ایران/ حاضریم به آنها در دفاع سایبری کمک کنیم

🔹یک مقام اسراییلی در دیدار با همتای آلبانیایی خود از اقدام دولت تیرانا در اخراج دیپلمات های ایرانی از آلبانی و قطع روابط سیاسی با ایران قدردانی کرده و پیشنهاد کمک به تیرانا برای مقابله با حملات سایبری ادعایی از جانب ایران را داده است. 🔹به گزارش عصرایران، “ایدان رول” معاون وزارت خارجه اسراییل روز

🔹یک مقام اسراییلی در دیدار با همتای آلبانیایی خود از اقدام دولت تیرانا در اخراج دیپلمات های ایرانی از آلبانی و قطع روابط سیاسی با ایران قدردانی کرده و پیشنهاد کمک به تیرانا برای مقابله با حملات سایبری ادعایی از جانب ایران را داده است.

🔹به گزارش عصرایران، “ایدان رول” معاون وزارت خارجه اسراییل روز گذشته در گفتگو با “اولتا ژاکا” وزیر خارجه آلبانی در حاشیه یک گردهمایی بین المللی در شهر برلین، از اقدام دولت آلبانی در قطع روابط سیاسی با ایران قدردانی کرد.

🔹او همزمان در توییتی نوشت: من با وزیر خارجه آلبانی دیدار کرده و قدردانی اسراییل را از تصمیم آلبانی برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران ابراز کردم و پیشنهاد دادم دانش و تجربه خود را در دفاع سایبری به اشتراک بگذاریم. ما به تقویت همکاری بین اسراییل و آلبانی ادامه خواهیم داد.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.