تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 11:33
کد خبر : 113453

ادعای کدام طرف دروغ است؟ 🔺ارتش اوکراین مدعی ساقط کردن یک فروند پهپاد ایرانیِ مورد استفادۀ ارتش روسیه در خاک خود شده است.

ادعای کدام طرف دروغ است؟  🔺ارتش اوکراین مدعی ساقط کردن یک فروند پهپاد ایرانیِ مورد استفادۀ ارتش روسیه در خاک خود شده است.

ارتش اوکراین مدعی ساقط کردن یک فروند پهپاد ایرانیِ مورد استفادۀ ارتش روسیه در خاک خود شده است. مگر پیش از این، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجۀ جمهوری اسلامی، خبرِ ارسال پهپادهای ایرانی به ارتش روسیه را به منظور به کارگیری آنها در جنگ اوکراین “اتهامی بی‌پایه و اساس” و در “راستای اغراض سیاسی خاص” اعلام

ارتش اوکراین مدعی ساقط کردن یک فروند پهپاد ایرانیِ مورد استفادۀ ارتش روسیه در خاک خود شده است.
مگر پیش از این، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجۀ جمهوری اسلامی، خبرِ ارسال پهپادهای ایرانی به ارتش روسیه را به منظور به کارگیری آنها در جنگ اوکراین “اتهامی بی‌پایه و اساس” و در “راستای اغراض سیاسی خاص” اعلام نکرده بود؟
حال که ارتش اوکراین به طور رسمی از ساقط کردن یک فروند پهپاد انتحاری ساخت ایران در سرزمین خود خبر داده است، چطور می‌توان دو مسئلۀ فوق را با هم جمع کرد؟ آیا ادعای اوکراین بی‌اساس است؟ یا اینکه وزیر خارجه از آنچه در کشور می‌گذرد اطلاع ندارد؟ یا اینکه اطلاع دارد اما مسئله را وارونه نشان داده است؟
اگر ادعای اوکراین بی‌پایه است، باید تمام دستگاه‌های نظامی و سیاسی در بارۀ آن به طور شفاف به مردم ایران توضیح دهند، اما اگر مورد دوم و سوم مصداق دارد که وای و صد وای به این مملکت!
منبع: کانال نویسنده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.