تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 9:32
کد خبر : 113439

دفاع روزنامه همشهری از پسر انسیه خزعلی: او به ایرانی ها فیلترشکن نفروخته/ شرکت او روی بازارهای خارجی متمرکز بوده

دفاع روزنامه همشهری از پسر انسیه خزعلی: او به ایرانی ها فیلترشکن نفروخته/ شرکت او روی بازارهای خارجی متمرکز بوده

روزنامه همشهری نوشت: 🔹برخی اکانت‌های توییتری مدعی شدند حمید رضازاده، فرزند انسیه‌ خزعلی که هم‌اکنون در کانادا سکونت دارد، به‌عنوان «مؤسس» و «مدیر اجرایی» و همچنین «مدیر نرم‌افزار» شرکت «بترنت» که خدمات «وی‌پی‌ان» مجانی به کاربران ایرانی ارائه می‌کند، فعال است. 🔹اما پیگیری ها نشان می دهد: پسر انسیه خزعلی که همه مراحل تحصیلی را

روزنامه همشهری نوشت:

🔹برخی اکانت‌های توییتری مدعی شدند حمید رضازاده، فرزند انسیه‌ خزعلی که هم‌اکنون در کانادا سکونت دارد، به‌عنوان «مؤسس» و «مدیر اجرایی» و همچنین «مدیر نرم‌افزار» شرکت «بترنت» که خدمات «وی‌پی‌ان» مجانی به کاربران ایرانی ارائه می‌کند، فعال است.

🔹اما پیگیری ها نشان می دهد: پسر انسیه خزعلی که همه مراحل تحصیلی را در ایران طی کرده و هیچ دوره‌ای را در دانشگاه‌های خارجی نگذرانده، برخلاف ادعاهای مطرح شده، چه در زمان حضور در ایران و چه بعد از سفر به کانادا، درگیر فعالیت‌های مربوط به عرضه فیلترشکن به کاربران ایرانی نبوده ‌است.

🔹پیگیری‌ها درباره شراکت رضازاده با فردی به‌نام بوهلر نیز نشان می‌دهد این ادعا با استناد به سایت rocketreach مطرح شده که خلاف واقع است.

🔹ادعای عرضه فیلترشکن رایگان به کاربران ایرانی با هدف انتقال اطلاعات آنان به نهادهای امنیتی داخلی در حالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد شرکت رضازاده از ابتدای تاسیس روی بازار کشورهای خارجی متمرکز بوده و هیچ فعالیتی در بازار ایران نداشته و به کاربران ایرانی خدمات «وی‌پی‌ان» رایگان یا پولی ارائه نکرده ‌است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.