تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 11:25
کد خبر : 113311

🔺توجیه عجیب برای ادامه‌کار مدیرانی که فرزندانشان در خارج هستند: بعضی به حرف پدرشان گوش نمی‌دهند! / باید دید مسئول، کار فرزندش را تایید می کند یا نه؟!

🔺توجیه عجیب برای ادامه‌کار مدیرانی که فرزندانشان در خارج هستند: بعضی به حرف پدرشان گوش نمی‌دهند! / باید دید مسئول، کار فرزندش را تایید می کند یا نه؟!

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس: 🔹اگر مدیر رفتار فرزندش را تأیید کند، این مشکل‌ساز می‌شود، اما وقتی فرزند تحت کنترل پدر نیست و شاید هیچ امر و نهی را نپذیرد، گاهی در این شرایط لازم است که پدر خط خود را با فرزند مشخص کند. نمی‌شود این را نادیده گرفت. 🔹خیلی‌ها

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

🔹اگر مدیر رفتار فرزندش را تأیید کند، این مشکل‌ساز می‌شود، اما وقتی فرزند تحت کنترل پدر نیست و شاید هیچ امر و نهی را نپذیرد، گاهی در این شرایط لازم است که پدر خط خود را با فرزند مشخص کند. نمی‌شود این را نادیده گرفت.

🔹خیلی‌ها بودند که در گذشته فرزندان خود را محاکمه کردند. مسئولان کشور باید نسبت به رفتار فرزندان خود دقت کنند و اگر رفتار خلاف عرف، شرع و قانون انجام دادند با آنها برخورد کنند.

🔹قطعا فرزندان مسئولان که به خارج از کشور می‌روند دیگر حق ندارند که در داخل کشور مسئولیت بگیرند.

🔹نمی‌شود در ایام سختی شاهد خروج فرزندان مسئولان از کشور بود و بعدها، پدران این فرزندان با استفاده از جایگاه و مسئولیت‌هایی که در اختیار دارند به‌دنبال واگذاری مسئولیت‌ها به فرزندانشان شوند.

🔹بدون شک افرادی که چنین رویه‌ای را در پیش گرفته‌اند در نظام آینده مدیریتی کشور جایگاهی نداشته و نخواهند داشت./همشهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.