تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 9:10
کد خبر : 113180

🔺حجم چند برابری زائران اربعین امسال/ عبور ۲.۵ میلیون زائر از مرزها تاکنون؛ پیش‌بینی حضور ۴ میلیونی

🔺حجم چند برابری زائران اربعین امسال/ عبور ۲.۵ میلیون زائر از مرزها تاکنون؛ پیش‌بینی حضور ۴ میلیونی

🔹ستاد اربعین حسینی صبح امروز اعلام کرد که به دلیل حجم بالای زائران وارد شده به پایانه‌های مرزی، تا اطلاع ثانوی و فراهم شدن امکان انتقال زائران از مرز به شهرهای داخل عراق، مرزها بسته خواهند بود. 🔹به دلیل کمبود امکانات در طرف عراقی، زائران با مشکلاتی در آنسوی مرز از جمله کمبود وسائل نقلیه

🔹ستاد اربعین حسینی صبح امروز اعلام کرد که به دلیل حجم بالای زائران وارد شده به پایانه‌های مرزی، تا اطلاع ثانوی و فراهم شدن امکان انتقال زائران از مرز به شهرهای داخل عراق، مرزها بسته خواهند بود.

🔹به دلیل کمبود امکانات در طرف عراقی، زائران با مشکلاتی در آنسوی مرز از جمله کمبود وسائل نقلیه و آب آشامیدنی مواجه شدند که برای حل این مشکل و تا به ثمر رسیدن رایزنی‌ها تصمیم برای بسته شدن مرزها اتخاذ شده است.

🔹این حجم از حضور زائران در حالی است که تاکنون و در مدت ۸ روز مانده به اربعین حسینی، حدود ۲‌ میلیون ۵۰۰ هزار زائر ایرانی وارد عراق شده‌اند که برابر با رکورد قبلی حضور زوار ایرانی بوده و رشد بی‌سابقه‌ای داشته است.

🔹هم‌اکنون نیز حدود ۱ میلیون ۵۰۰ هزار زائر نیز در پایانه‌ها و مسیرهای منتهی به مرزها قصد عزیمت به راهپیمایی اربعین را دارند که پیش‌بینی می‌شود جمعیت زائران را به بیش از ۴ میلیون نفر می‌رساند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.