تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 شهریور 1401 - 11:27
کد خبر : 112372

در نشست خبری باشگاه داماش مطرح شد؛ 🔺به لیگ یک صعود خواهیم کرد | مهدوی و نظیف کار در کادرفنی

در نشست خبری باشگاه داماش مطرح شد؛  🔺به لیگ یک صعود خواهیم کرد | مهدوی و نظیف کار در کادرفنی

نشست خبری عوامل مدیریتی و فنی باشگاه داماش با حضور مالک، نماینده تام الاختیار مالک و سرمربی باشگاه برگزار شد.  داریوش نصیری مالک داماش با تبریک مجدد صعود داماش به لیگ ۲ گفت: سال گذشته اعلام کردم که ما به لیگ بالاتر صعود می کنیم و حال نیز می گویم که فصل بعد به لیگ

نشست خبری عوامل مدیریتی و فنی باشگاه داماش با حضور مالک، نماینده تام الاختیار مالک و سرمربی باشگاه برگزار شد. 

داریوش نصیری مالک داماش با تبریک مجدد صعود داماش به لیگ ۲ گفت: سال گذشته اعلام کردم که ما به لیگ بالاتر صعود می کنیم و حال نیز می گویم که فصل بعد به لیگ یک خواهیم رفت. 

وی با اشاره به حضور مهدی آقازاده به عنوان نماینده تام الاختیار باشگاه گفت: امور مدیریتی باشگاه  به صورت کامل تحت اختیار آقای آقازاده است که سابقه مدیریتی خوبشان در گذشته مشخص شده است. وقتی آقای شاد منصوب شده بود ایشان مدیرعاملی با اختیارات محدود بود و حال آقای آقازاده اختیارات تام دارند و این که مدیر عاملی منصوب شوند با خودشان است. 

مهدی آقازاده مشاور عالی و نماینده تام الاختیار باشگاه هم در این جلسه گفت: سال گذشته اتفاق بسیار خوبی در استان گیلان افتاد و چهار تیم گیلانی به مرحله بالاتر صعود کردند. جا دارد در این زمینه از کمک های آقای جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر کنم که کمک های بسیاری به تیم کردند. مجموعه مدیریتی استان هم تلاش کردند، ولی باید توجه کرد که تیم های گیلانی نیاز به حمایت مسئولین دارند و یک نفر مثل آقای نصیری نمی تواند به تنهایی کمک حال تیم باشد. 

وی در ادامه گفت: این توجیه مسئولین شهری و استانی با عنوان «ضعیف بودن مالی استان» بیان می‌کنند بهانه خوبی برای عدم حمایت ها نیست.

وی با تشکر از رسانه های استان بابت همراهی با تیم داماش گفت: ما قصدمان همکاری و تعامل با رسانه های استان است و این مسیر را ادامه خواهیم داد. 

بهزاد داداش زاده سرمربی تیم داماش نیز در این جلسه گفت: همیشه دوست داشتم در عرصه مربیگری یک کار بزرگ انجام

دهم که با کمک مجموعه فنی و مدیریتی باشگاه انجام شد.  باید از آقای نصیری تشکر کرد که باعث و بانی بازگشت داماش به فوتبال ایران شدند. همچنین از هواداران و تیفوسی ها تشکر می کنم که با حضور آن ها همیشه تیم ما با دو گل جلو بود.

سرمربی داماش همچنین در این جلسه گفت:  محمدرضا مهدوی و علی رضا نظیف‌کار به عنوان کادرفنی به تیم اضافه شدند که سوابق فوتبالیشان بر همه مشخص است و حضورشان باعث افتخار است. آن ها سابقه مربیگری B آسیا خود را دریافت کردند و بیشترین نمرات را در کلاس ها بدست آوردند.

داداش زاده همچنین با اشاره به شائبات در مورد گرایشش به تیم های پایتخت گفت: وقتی رسانه ها با من تماس می گیرند، حتی از نام داماش و این که من سرمربی هستم خبردارنیستند. آن ها من را به عنوان پیشکسوت فوتبال ایران می شناسند و انتظار دارند در مورد پرسپولیس یا استقلال صحبت کنم.  ولی هربار مصاحبه می کنند شرطم این است که ابتدا در مورد داماش صحبت شود. 

وی همچنین گفت: تاکنون سعید دلاور و اشکان توانا دو بازیکن گیلانی بودند که جذب شدند. ما سعی خواهیم کرد که بدنه اصلی تیم حفظ شود و بازیکنان جدیدی را به مرور جذب کنیم که در این زمینه آقای آقازاده در حال مذاکره است. فعلا نیز در مرحله تست بازیکنان هستیم که بسیاری از بازیکنان فعلی توانستند از همین طریق جذب باشگاه شوند و امیدواریم دوباره بازیکنان خوبی را معرفی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.