تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 8:46
کد خبر : 111844

🔺صعود داماش به لیگ دسته دوم فوتبال ایران

🔺صعود داماش به لیگ دسته دوم فوتبال ایران

تیم فوتبال داماش با پیروزی مقابل دارایی  به لیگ دسته دوم فوتبال ایران صعود کرد. در مسابقه برگشت فینال صعود به  لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم داماش در استادیوم غدیر تهران  بدون حضور هوادارانش مهمان تیم دارایی بود که در پایان این مسابقه با نتیجه دو بر یک به نفع داماش تمام شد. تیم

تیم فوتبال داماش با پیروزی مقابل دارایی  به لیگ دسته دوم فوتبال ایران صعود کرد.

در مسابقه برگشت فینال صعود به  لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم داماش در استادیوم غدیر تهران  بدون حضور هوادارانش مهمان تیم دارایی بود که در پایان این مسابقه با نتیجه دو بر یک به نفع داماش تمام شد.

تیم دارایی در دقیقه ۷ گل نخست را به ثمر رساند. اما حملات داماشی ها در نیمه دوم ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۷۰ فرصت طلایی داماشی ها منجر به خطای هند عمد درون محوطه جریمه  توسط مدافع دارایی و اخراجش گردید که سیامک علیزاده این پنالتی را به گل تقدیم کرد.

بعد از اعلام ضربه پنالتی کادرفنی و مالک حاشیه ساز دارایی اعتراض خود را به پنالتی محرز داماش اعلام کردند که منجر به اخراج سرمربی تیم میزبان شد. داماشی ها بعد از گل تساوی به مسابقه مسلط شدند و در دقیقه ۸۸ توسط مهرگان گلبرگ هافبک مرکزی خود گل پیروزی را به ثمر رساندند. دو بازیکن دیگر از بازیکنان دارایی به خاطر تکل خشن  و اعتراض شدید در دقایق انتهایی اخراج شدند. همچنین سعید طالبی هافبک داماش هم توسط داور با کارت قرمز مواجه شد.

لاجوردی پوشان در مجموع رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد و به لیگ دو صعود کرد. این چهارمین صعود یک تیم گیلانی در فصل ۱۴۰۰-۰۱ به لیگ بالاتر است. ملوان بندر انزلی، چوکا و پانیک تالش پیش از این به دسته بالاتر صعود کردند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.