تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 10:44
کد خبر : 11112

چگونه شیشه برفی بسازیم

چگونه شیشه برفی بسازیم

 مجسمه های شیشه برفی از علایق اکثر بچه هاست. همه دوست دارند آن را تکان دهند تا برف ها روی سر مجسمه داخلش بریزد. از این پس به کمک بچه ها در خانه برای عید یا هدیه مجسمه های برفی درست کنید و لذت ببرید. ۱ وسایل لازم: ظرف شیشه ای در دار، آب یا

 مجسمه های شیشه برفی از علایق اکثر بچه هاست. همه دوست دارند آن را تکان دهند تا برف ها روی سر مجسمه داخلش بریزد. از این پس به کمک بچه ها در خانه برای عید یا هدیه مجسمه های برفی درست کنید و لذت ببرید.
۱
وسایل لازم: ظرف شیشه ای در دار، آب یا آب معدنی / روغن بدن نوزاد، اکلیل یا پوست خرد شده ی تخم مرغ، چسب آکواریوم یا چسب شفاف، زیور آلات یا مجسمه ی کوچک
۲
از یک ظرف شیشه ای زیبا برای توپ برفی خود استفاده کنید. این ظرف می تواند شیشه ی غذای بچه، شیشه ی کنسرو، شیشه ی ژله، یا هر چیز دیگری که در دسترس دارید باشد. تنها نکته این است که از ظرفی استفاده کنید که دری محکم دارد.
۳
داخل شیشه را با دستمال کاملا تمیز کنید. دقت کنید که هیچ نوع پرز یا لکه ای درون شیشه باقی نماند. اجازه دهید شیشه کاملا خشک شود.

۴
داخل شیشه را پر از آب یا آب معدنی کنید. اگر از روغن بدن بچه استفاده کنید، اکلیل ها پس از هم زدن شیشه آهسته تر پایین می ریزند و زیبایی بهتری به کار می بخشند.
۵
اکلیل را در آب یا روغن بریزید. اگر اکلیل در اختیار ندارید می توانید از پوست تخم مرغ استفاده کنید. اگر دوست دارید اول تخم مرغ را رنگ کنید سپس با استفاده از هاون آن را کاملا خرد کنید.
۶
مجسمه یا هر زیر آلات زیبایی را که دارید به کف در شیشه بچسبانید. از چسبی استفاده کنید که به راحتی جدا نشود و در معرض آب خراب نشود. برای این کار بهترین گزینه چسب آکواریوم است. مجسمه را کف در محکم کنید و اجازه دهید کاملا خشک شود. سپس در ظرف را محکم ببندید. برای اطمینان می توانید دور در را هم کمی چسب آکواریوم بزنید تا در طی زمان آب از آن نشت نکند.
۷
دور در را با روبان یا نواری زیبا بپوشانید تا جذابیت کار صد چندان شود.
نکات و هشدارها
اگر می خواهید در ظرف آب بریزید، کمی گلیسیرین به آن اضافه کنید تا اکلیل آهسته تر پایین بریزد.
از ضد آب بودن مجسمه یا زیور آلاتی که برای داخل ظرف شیشه ای استفاده میکنید، اطمینان حاصل کنید.

چگونه/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.