تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1395 - 15:43
کد خبر : 11051

مشتری جدید و پولدار برای سپیدرود

مشتری جدید و پولدار برای سپیدرود

جارستان- شنیده شده است که هفته ی گذشته یک مشتری پولدار برای خرید تیم فوتبال سپیدرود رشت قدم پیش گذاشته است. بنابر اخبار تایید نشده،  یکی از مدیران این مشتری پولدار که یک شرکت هولدینگ است و ده ها شرکت در حوزه های عمران، بانکداری، بیمه و بورس را در زیر مجموعه خود دارد، در

جارستان- شنیده شده است که هفته ی گذشته یک مشتری پولدار برای خرید تیم فوتبال سپیدرود رشت قدم پیش گذاشته است. بنابر اخبار تایید نشده،  یکی از مدیران این مشتری پولدار که یک شرکت هولدینگ است و ده ها شرکت در حوزه های عمران، بانکداری، بیمه و بورس را در زیر مجموعه خود دارد، در هفته ی گذشته پس از مذاکرات مقدماتی در تهران، به رشت آمده و دیداری مفصل با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و نیز رییس هیات فوتبال استان داشته و پیشنهاد اغواگرانه خود را نیز به آنان اعلام کرده است. گفته می شود این مشتری اعلام کرده ضمن پرداخت کلیه بدهی های فصل گذشته، به محض دراختیار گرفتن تیم، درصد بالایی از حقوق امسال بازیکنان را نیز پرداخت کرده و قصد تقویت تیم در نیم فصل را دارد تا راه دشوار صعود را هموار سازد.همچنین آنها  اعلام کرده اند که در نظر دارند بزودی ساخت استادیوم اختصاصی خود را کلنگ بزنند.

تلاش خبرنگار ما برای تماس با  نماینده مذاکره کننده ی این شرکت تا به این لحظه ناکام مانده است.

هنوز هیچ منبعی این خبر را تایید نکرده، ولی از حرف های  شب گذشته مسولین در شبکه باران چنین به نظر میرسد که این مشتری جدی و پیگیر است و قصد سرمایه گذاری کلان در فوتبال گیلان را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.