تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 17:03
کد خبر : 109939

🔺جلسه شهردار رشت با مالک، مدیر عامل و سرمربی سپیدرود؛ برای حل مشکلات

🔺جلسه شهردار رشت با مالک،  مدیر عامل و سرمربی سپیدرود؛  برای حل مشکلات

🔺بنا برگزارش پایگاه خبری جارستان و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، در جلسه ای که در دفتر شهردار رشت برگزار شد، مهندس علی رضا نوید مالک، دکتر اسماعیل شاد مدیرعامل و علی نظر محمدی سرمربی سپیدرود با سید امیر حسین علوی شهردار رشت دیدار و گفتگو کردند.   در این نشست ابتدا

🔺بنا برگزارش پایگاه خبری جارستان و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، در جلسه ای که در دفتر شهردار رشت برگزار شد، مهندس علی رضا نوید مالک، دکتر اسماعیل شاد مدیرعامل و علی نظر محمدی سرمربی سپیدرود با سید امیر حسین علوی شهردار رشت دیدار و گفتگو کردند.

 

در این نشست ابتدا مهندس نوید با بر شمردن مشکلاتی که در سال های اخیر دامن گیر این تیم ریشه دار و قدیمی بوده است، گفت: بیش از ۲۳ میلیارد تومان بدهی ادوار گذشته باشگاه هست که در حسابرسی های این مبلغ موجود می باشد و به همین دلیل بسیاری از ورود به سپیدرود پرهیز می کردند و من دل به دریا زدم و وارد شدم و تا امروز بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه کردم و به همین اندازه هم هنوز از بدهی های گذشته سپیدرود تسویه نشده است.

 

مالک سپیدرود خلف وعده مسئولین را بزرگترین مشکل این روزهای سپیدرود دانست و افزود: در واقع ما تنها هستیم و تا تا امروز به جز کمک اندک شهرداری هیچ ارگانی به سپیدرود کمک نکرده است و همه خود را کنار کشیده اند و در فوتبال تمام دولتی ایران نمی شود یک بخش خصوصی به تنهایی تمام مشکلات را بر طرف کند.

 

دکتر اسماعیل شاد مدیرعامل باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه از شهردار محترم می خواهیم به مانند دوره ای که سپیدرود با کمک اعضای شورای و شهردار موفق شد به لیگ برتر صعود کند، به این تیم قدیمی توجه ویژه ای داشته باشد، اظهار داشت: سپیدرود یک سرمایه اجتماعی بی نظیر در مرکز استان است و وقتی شهرهای کوچک استان در لیگ برتر و دسته یک حضور دارند اصلا مناسب نیست که سپیدرود به دلیل بی توجهی ها در دسته دوم تبعید باشد.

 

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت حضور شهردار و اعضای شورای شهر را در کنار سپیدرود موجب دلگرمی همه ی ارکان باشگاه دانست و گفت: ما به جد از شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر می خواهیم که امسال در راه صعود به لیگ دسته اول ما را تنها نگذارند.

 

در ادامه علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود، شهردار رشت را یکی از حامیان همیشگی سپیدرود در راه صعود از لیگ دسته دوم به دسته اول و سپس برتر دانست و گفت: دکتر علوی چه در زمان عضویت هیات میدره سپیدرود و چه در دوره عضویت در شورا و ریاست شورای شهر همیشه تمام تلاش شان را برای برطرف کردن مشکلات سپیدرود انجام دادند و نقش پر رنگی در مصوبات حمایتی از سپیدرود بازی کردند و امسال هم از ایشان و اعضای شورا دعوت می کنیم ضمن ادامه همان روند حمایتی سال های ۹۵ و ۹۶ با حضور در تمرینات و بازی های سپیدرود از نظر معنوی نیز حامی تیم ریشه دار و پر هوادار سپیدرود باشند.

 

سید امیر حسین علوی شهردار رشت ضمن تاکید بر لزوم افزایش حمایت های مالی و لجستیکی از تیم سپیدرود گفت: افتخار می کنم در زمانی که حمایت از سپیدرود شهرت و نانی برای کسی نداشت از این باشگاه مردمی حمایت کردم.

 

وی با بیان اینکه هم در زمان حضورش در دو دوره شورای شهر و هم در زمان حضور در مسند شهردار همواره از این تیم حمایت کرده است، اظهار داشت: تیم ریشه‌دار سپیدرود با بیش از ۵۴ سال فعالیت دارای مشکلاتی است که لازم است همه ما برای رفع آن تلاش کنیم و مطمئنا این امر جزو اهداف شهرداری رشت قرار دارد.

 

شهردار رشت تصریح کرد: تیم سپیدرود تنها یک تیم فوتبال محسوب نمی‌شود بلکه یک سرمایه فرهنگی است و باید از آن پشتیبانی‌های لازم به عمل آید.

 

سید امیر حسین علوی موضوع تورم و لزوم افزایش کمک های مالی به باشگاه سپیدرود رشت را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: افتخار می کنم در همان زمانی که حمایت از سپیدرود شهرت و نانی برای کسی نداشت از این باشگاه مردمی حمایت کردم و قول می دهم که از این پس نیز بیشتر در کنار این تیم مردمی باشم.

 

وی ضمن قول مساعد جهت کمک های مالی و لجستیکی بیشتر شهرداری رشت از باشگاه سپیدرود اذعان کرد: برای این هدف‌ و کمک مالی بیشتر به باشگاه سپیدرود، تلاش می‌کنیم تا راهکارهای لازم را پیدا کنیم.

 

شهردار رشت عنوان کرد: کمک شهرداری به باشگاه سپیدرود رشت ادامه دار خواهد بود اما این بدان معنی نیست که دستگاه های اصلی و متولی یعنی هیئت فوتبال و خصوصا اداره کل ورزش و جوانان وظایف اصلی خود را نادیده بگیرند و همیشه در سایه بمانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.