تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 17:23
کد خبر : 109580

تا پایان سال هیچ روستای بدون آبی در آستارا نخواهیم داشت

تا پایان سال هیچ روستای بدون آبی در آستارا نخواهیم داشت

مدیر عامل آبفای کشور گفت: تا پایان سال جاری هیچ روستای بدون آبی در آستارا نخواهیم داشت و اجرای طرح آب شیرین بزودی در این شهرستان آغاز خواهد شد. اتابک جعفری روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی توسعه و عمران آستارا در هتل اسپیناس این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: جهاد آبرسانی با

مدیر عامل آبفای کشور گفت: تا پایان سال جاری هیچ روستای بدون آبی در آستارا نخواهیم داشت و اجرای طرح آب شیرین بزودی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

اتابک جعفری روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی توسعه و عمران آستارا در هتل اسپیناس این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: جهاد آبرسانی با همکاری سپاه پاسداران و بخش خصوصی اجرا می شود و در مجموع ۱۰هزار روستا در کشور آبرسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: برطرف کردن مشکل فاضلاب شهرستان آستارا بعد از چندین سال در دستور کار قرار گرفت و بزودی اقدام موثری در این زمینه انجام خواهد شد.

مدیرعامل آبفا اظهار کرد: مجموعه تصفیه خانه فاضلاب آستارا بزودی وارد مدار بهره برداری می شود و تا شهریور سال آینده این طرح بطور کامل بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: راه اندازی آب شیرین کن پنج هزار متر مکعبی در استارا با خرید تضمینی و با همکاری بخش خصوصی جزو برنامه های آبفای کشور است.
جعفری ادامه داد: در فاز دوم طرح آب شیرین کن، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی راه اندازی خواهد شد تا مشکل کم آبی و افت فشار آب منطقه رفع شود.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و مرکز آن دارای ۲۳ هزار مشترک آب است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.