تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 13:27
کد خبر : 108224

مانع بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس مشخص شد

مانع بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس مشخص شد

هنوز یک فصل دیگر از قرارداد صادق محرمی با دیناموزاگرب کرواسی باقی است. طی ۲۴ ساعت اخیر در حالی در فضای مجازی بحث بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس مطرح شده که این بازیکن هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با باشگاه کروات باقی است. این شایعات از جایی آغاز شد که نیمکت نشینی‌های پیاپی مدافع

هنوز یک فصل دیگر از قرارداد صادق محرمی با دیناموزاگرب کرواسی باقی است.

طی ۲۴ ساعت اخیر در حالی در فضای مجازی بحث بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس مطرح شده که این بازیکن هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با باشگاه کروات باقی است. این شایعات از جایی آغاز شد که نیمکت نشینی‌های پیاپی مدافع ملی پوش ایران حتی باعث اعتراض برانکو ایوانکوویچ شد و در راستای این تفکر که هر بازیکن نیمکت نشین لژیونری با چند بازی نیمکت نشینی قرار است به باشگاه قبلی اش بازگردد، فرضیه بازگشت محرمی نیز تقویت شد.

به هر روی صادق محرمی که با تاکید برانکو و در ادامه جوانگرایی‌های او راهی پرسپولیس شد و دو رقیبش یعنی حسین ماهینی و رامین رضاییان را نیمکت نشین کرد، درنهایت در دو فصل حضور در پرسپولیس و کسب دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در سوپرجام، با قراردادی ۵ ساله به دیناموزاگرب پیوست.

قرارداد ۵ ساله‌ای که هنوز یک فصل دیگر از آن باقی است و اصلا مشخص نیست یحیی گل محمدی تمایلی به همکاری با او دارد یا نه.

گفتنی است در حال حاضر رامین رضاییان، منوچهر صفروف، سیامک نعمتی و فرشاد فرجی بازیکنانی هستند که توانایی بازی در منطقه راست خط دفاعی را دارند و باید دید کادرفنی پرسپولیس برای فصل آینده نیازی به جذب ذفاع راست دارد یا قرار است با همین نفرات کار را ادامه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.