تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 - 12:40
کد خبر : 10763

مدال طلای جهانی در انتظار اسنوکرباز ایران

مدال طلای جهانی در انتظار اسنوکرباز ایران

جارستان-«سهیل واحدی» در پیکارهای اسنوکر قهرمانی جهان با پیروزی مقابل حریفی از ایرلند شمالی راهی فینال این رقابت ها شد.  از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان دوشنبه شب برگزار شد که سهیل واحدی در یک دیدار نزدیک و نفس گیر موفق شد با نتیجه ۷ بر ۶

جارستان-«سهیل واحدی» در پیکارهای اسنوکر قهرمانی جهان با پیروزی مقابل حریفی از ایرلند شمالی راهی فینال این رقابت ها شد.

 از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان دوشنبه شب برگزار شد که سهیل واحدی در یک دیدار نزدیک و نفس گیر موفق شد با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل «دکلان برنان» از ایرلند شمالی به پیروزی برسد و به فینال راه یابد.
واحدی امروز (سه شنبه) در دیدار فینال اندرو پاگت از ولز را پیش رو دارد. پاگت نیز در مرحله نیمه نهایی موفق ضد «پانکاج ادوانی» حریف عنوان دار هندی که سابقه چندین دوره قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد با نتیجه ۷ بر ۲ شکست دهد.
واحدی برای رسیدن به فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان موفق به کسب ۹ پیروزی در مقابل حریفانی از کشورهای آلبانی، ایسلند، ژاپن، پاکستان، لهستان، اسکاتلند، آلمان، ایرلند و ایرلند شمالی شده است.
رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان از ۲۹ آبان در بخش مردان، پیشکسوتان و بانوان به میزبانی کشور قطر آغاز شده و امروز (سه شنبه) با معرفی قهرمان به پایان می رسد.
تیم ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، حامد ذره دوست و آرمان دیناروند در بخش مردان و اکرم محمدی در بخش بانوان و جهانگیر حبیب زاده دهکردی، علی بصیری در بخش پیشکسوتان به سرمربیگری کامران شهلا در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان شرکت کرده است.

ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.