تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 12:37
کد خبر : 107455

سید پیام جعفری نیا؛علوی در چه شرایطی شهردار رشت شد ؟

سید پیام جعفری نیا؛علوی در چه شرایطی شهردار رشت شد ؟

یادداشت _سید پیام جعفری نیا دکتر سید امیر حسین علوی نماینده سه دوره مردم در شورای شهر رشت پس از تجربه کاری که صرفاً نوعی شایستگی قلمداد میگردد و منشا شکل گیری پدیده ای بنام ظرفیت در افراد میشود که چنین ظرفیتی خود منشا عملکرد کاری خواهد بود با شایستگی های لازم در سطح مدیریت

یادداشت _سید پیام جعفری نیا
دکتر سید امیر حسین علوی نماینده سه دوره مردم در شورای شهر رشت پس از تجربه کاری که صرفاً نوعی شایستگی قلمداد میگردد و منشا شکل گیری پدیده ای بنام ظرفیت در افراد میشود که چنین ظرفیتی خود منشا عملکرد کاری خواهد بود با شایستگی های لازم در سطح مدیریت سازمانی و خصوصی ، سکان شهرداری رشت را بر عهده گرفت.

جارستان:بی شک انتخاب چنین شهرداری ، از سطح عقلایی شورایی همدل و نتیجه گرا با درایت ریاست شورایی که خود کوله باری از تجربه نظم و امنیت را به دوش میکشد ، دور از انتظار نیست.

و از بعدی دیگر انتخاب فردی جوان دقیقا عمل به فرموده مقام معظم رهبری میباشد که جوانان را میدان‌ داران اصلی گام دوم انقلاب دانسته است.

این حمایت و همدلی تا آنجا پیش میرود که امضای حکم شهردار رشت بدون هیچ حاشیه ای زیر ۱۷ روز صورت میپذیرد. تا آنجا که وزیر کشور جهت ابلاغ آن به رشت می آید و در اتفاقی کم نظیر در جلسه ای توامان معارفه استاندار و شهردار صورت میپذیرد که خود نشان از ارتقا جایگاه مدیریت شهری دارد.

میتوان علوی را تنها شهرداری دانست که با علم کامل بر نقاط قوت و ضعف شهر و شهرداری و شناخت کامل نیروی انسانی پا به این عرصه نهاده است.

زمان نشان خواهد داد که علوی تا چه اندازه در جهت ارتقاء سطح عملکرد مدیریت شهری ، ایجاد رفاه عمومی ، خدمات‌ رسانی مناسب و توزیع عادلانه خدمات به مردم تا رسیدن به شهری ایده آل اسلامی تلاش خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.