تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 17:11
کد خبر : 107429

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : باید به نقطه ای برسیم که هم عرضه کننده و هم تقاضا کنندۀ کالا در بازار به موضوع کاهش نرخ بیکاری و ایجاد موقعیت های شغلی در کشور واقف باشند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت :  باید به نقطه ای برسیم که هم عرضه کننده و هم تقاضا کنندۀ کالا در بازار به موضوع کاهش نرخ بیکاری و ایجاد موقعیت های شغلی در کشور واقف باشند

بازدید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از ناحیه صنعتی سکام رضوانشهر جارستان :به گزارش روابط عمومی ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در بازدید از ناحیه صنعتی سکام رضوانشهر بیان داشت : واحدهای صنعتی فعال ، بعنوان بازوان قدرتمندی برای شرکت شهرک های صنعتی محسوب می گردند و با انتقال

بازدید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از ناحیه صنعتی سکام رضوانشهر

جارستان :به گزارش روابط عمومی ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در بازدید از ناحیه صنعتی سکام رضوانشهر بیان داشت : واحدهای صنعتی فعال ، بعنوان بازوان قدرتمندی برای شرکت شهرک های صنعتی محسوب می گردند و با انتقال تجربیات و دانش فنی خود ، به ارتقاء سطح کیفیت واحدهای صنعتی دیگر ، کمک شایانی می نمایند .

وی اظهار داشت : راه اندازی زیرساختهای لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی از رسالتهای شرکت شهرک های صنعتی استان می باشد که موجب اشتیاق روزافزون سرمایه گذاری به منظور افزایش تولید و اشتغال خواهد شد .

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان در ادامه افزود : شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با وجود پتانسیل های ویژه منطقه تلاش خود را در راستای توسعه متوازن، تکمیل و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت ایجاد جذابیت در سرمایه گذاری صنعتی خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: آموزش های هدف دار و ظرفیت سازی برای اشتغال در واحدهای کوچک و متوسط درشهرک های صنعتی استان برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

سعیدی کیا با بیان تشکیل نشست‌های رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی درشهرستان ها عنوان کرد: بیشتر مسائل و مشکلات این واحدها با همت مسئولین شهرستانی قابل حل بوده و سبب رونق بیشتر صنایع می شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: عزم دولت برای حفظ آرامش اقتصادی حاکم در کشور براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی جدی و حمایتهای ویژه ای در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به دغدغه جدی دولت برای کاستن از نرخ بیکاری و ایجاد موقعیت های شغلی در کشور افزود: باید به نقطه ای برسیم که هم عرضه کننده و هم تقاضا کنندۀ کالا در بازار به این موضوع واقف باشند که حمایت از  تولید داخلی و افزایش موقعیت های شغلی برای فرزندان آنها در تضاد با عرضه و خریداری کالای غیرایرانی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خاطرنشان کرد: همه نوع مساعدت نیز در راستای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران شهرک های صنعتی نیز انجام خواهد گرفت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.