جارستان-خواستگاری از تیفانی ترامپ دختر دونالد ترامپ به شرط حجاب خواستگاری جالب شاعر اردنی از ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ به شرط رعایت حجاب و با مهریه سنگین .

تیفانی ترامپ دختر دونالد ترامپ این روزها بسیار مورد توجه مردم دنیا قرار گرفته است و این به علت رئیس جمهور شدن پدرش دونالد ترامپ است .

دختر دونالد ترامپ

تیفانی ترامپ

خواستگاری از تیفانی ترامپ توسط یک شاعر اردنی این روزها جنجال رسانه ای جالبی به پا کرده است که یک جوان عرب اردنی دختر دونالد ترامپ را خواستگاری کرده است .

فیلح جبور خواستگار تیفانی ترامپ گفته است که حاضر است مهریه سنگینی را برای دختر ترامپ بپردازد به شرط اینکه حجابش را رعایت کند .

تیفانی ترامپ Tiffany Trump متولد ۱۳ اکتوبر ۱۹۹۳ در نیویورک می باشد که هم اکنون ۲۳ ساله است .

شاعر مشهور اردنی با سرودن قصیده‌ای به زبان عامیانه، مهریه‌ای سنگین برای ازدواج با دختر رئیس جمهور منتخب آمریکا پیشنهاد داد و شرطی عجیب مطرح کرد.
فیلح جبور شاعر اردنی در این شعر که با صدای خودش در شبکه های اجتماعی منتشر شده، به روش خود، از دختر دونالد ترامپ خواستگاری کرده و ۵۰ شتر، ۲۰۰ اسب اصیل عربی و ۱۴ هکتار زمین صحرایی به عنوان مهریه پیشنهاد داده است.

خواستگاری دختر دونالد ترامپ

تیفانی ترامپ

وی در قصیدۀ خود اظهار امیدواری کرده که ترامپ، وی را ناامید باز نگردانَد!
تنها شرط شاعر اردنی در این خواستگاری، آن است که عروس پس از ازدواج و ورود به صحرای محل زندگی وی، حجاب و نقاب (روبند) بپوشد، زیرا “خیلی زیبا” است و ممکن است حضور او بدون حجاب، در قبیلۀ جبور جنجال به پا کند!
تیفانی ترامپ دختر کوچک دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا است.

اولی ها